Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Stamp-E - 22 augusti 2011 12:30

var ju tvungen att införskaffa en ny soffa.... snurrade först förbi Living, men dom hade inget som passade varken oss eller plånboken...


så vi drog bort till Möbelhuset Leander Pehrson....


Där trillade vi förbi en soffa som heter Boston.... o pang sa det, så hade jag plötsligt köpt en ny soffa till oss plus beställt hemkörning...


     

o detta är bara butiks-foton... ska bli super-najsigt o kolla in hur den kommer att se ut i vårt nyrenoverade vardagsrum....  10000 kostade den... o så en fem-hundring för hemkörning och levererad inne i lägenheten.. så det var det värt...  


ja nu är där några kronor kvar (fem tusen...) till lite kläder när jag blivit av med 3,5 kilo till, och sen är de undanlagda cashen slut.. men va fan, jag har fått najsiga grajor för dom, och pengarna är ju bara bra när man använder dom hehe..


Av Stamp-E - 22 augusti 2011 08:17

fredag.... fullt upp med att ställa hela lägenheten i ordning igen efter renovering av kök, hall och master bedroom... (master hehe) p o p kom över på kvällen o vi lirade lite kort o chillade....


lördag... festival-dags... jappz, jo fan det är sant.. jag skulle verkligen ner till skiten i år oxå... en dag bara måste man...


i år var det fan ännu sämre än vanligt.. vet inte varför, men jag bara hatade skiten så fort jag kommit dit... o sen att vi tog buss ner hjälpte inte humöret.. fy fääään va jag bara hatar o åka buss... ööörk....


men men.. vi åt en massa gott, jag åt en helt fantastisk fläskfile-macka typ med massor av ost-sås... men 90 spänn med en liten läsk är fan jävligt maffigt.. tyckte priserna på mat i år har hutlösa... 60-70 spänn för en vanlig langos som dessutom är i storlek med en liten assiett..... sjukt....


e-man fick träffa trollet från öst... :D


     

hemma igen så ligger den lille o gottar sig....


 


på kvällen drog vi hem till p o p o spelade kort o käkade gott.... sen slängde vi på en ny rulle Rise Of The Planet Of The Apes....



detta var fan en cool rulle.. spännande... ja den var bra.. det enda negativa är väl detta med animering... förr så tränade man djur till filmer o hade kanske lite animering.. nu animerar man fucking allt... o det blir inte så bra... djuren sen inte äkta ut, och det blir lätt överdrivet... tyvärr sker detta oxå här... men om man har överseende med det så se fram emot en spännande rulle....


söndag.....


iväg till tippen med soffan o lite annat skit... vi tänkte att om vi gör oss av med den nu så blir vi tvungna att ordna en ny när renoveringen är klar.... (som jag tyvärr måste betala .... hehe)


sen tog det ett par timmar o tömma hela vardagsrummet och tömma ur extra-rummet.... målaren kommer idag (måndag) och ska fixa det sista rummet....


senare på kvällen kom p o p över och vi grillade korv och spelade kubb... trevligt som fan.. sen lirade vi kort i några timmar o så var den helgen slut...


måndag morgon.. prinsen börjar skolan.. spännande... jesus va tiden går... mmm.... men coolt.... äntligen ska han börja utvecklas på de områdena oxå..... så Nasa, håll en plats... :D


 




Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards