Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Stamp-E - 10 september 2011 19:01

hehe.. kunde inte hålla mig från att slänga in ett inlägg...


fredag kväll.. träning, o sen chill hemma med p o p... e och k busade o spelade tv-spel....


 


lördag.... transformation-time... (o nej omaha-ninja, inte till fruntimmer haha)


jag kör lite före o efter-bilder.....


jag kände mig som ett barn inför julafon, så jag sov dåligt som fan, o bara väntade in morgonen hehe.... hade ju en hel del o stå i.... upp tidigt som fan, iväg till statoil o handla frukost.... sen satte jag igång...


vi börjar med kläderna hehe....


så här såg jag ut innan hehe....


         

o så här såg min frissa ut.....


     


sen bar det iväg till skomagazinet för nya pjucks, big apple för tre riktigt feta tröjor och en fet vinter-jacka, sen iväg till sex stolar för en riktigt proffsig klippning, för att avsluta med 9 skjortor, 2 par jeans o ett riktigt nice skärp hos dressmann.... 6300 kronor sprang iväg.... men va fan, det är ju bara pengar hehe...


sugna på att se????? javisst... vassego....


               

ja va fan... k lyckades tjata till sig en riktigt fet tröja och en cool mössa....


 

japp japp... nu är det soft o tuggdags.. .ha en najs lördag....



Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards