Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Stamp-E - 12 september 2011 08:11

lördag kväll såg vi Final Destination 5...



den var bra... en klassiker... fantastiskt att dom lyckas hålla konceptet och tanken med filmen levande i så många filmer... spännande, kuslig, genomtänkt, ja allt... o riktigt coolt att dom lyckas knyta ihop säcken, de knyter ihop 5an med 1an så att det blir ett avslut liksom.... coolt....


sen när det var läggdags, ja då är så klart sängen upptagen....


 

söndag...


storhandla city gross....


på kvällen såg vi Hur många lingon finns det i världen



den var helt ok.... en märklig känsla i kroppen efteråt.... lite tankar om det handlade om att skådisarna var förståndshandikappade och att det var därför filmen blev speciell, liksom att man slog mynt av det... ähh... bara snillet som spekulerar...


måndag...


vaknar, trött men på gott humör....


 


 gör mig riktigt fin, helt nya kläder, nya skor och lägger ner tid på min nya frisyr.... går ut med hundarna.... på vägen upp stöter han på en grannes hund, en jätte-lugn o fin gammal hona.. så klart ska den stora direkt anfalla och döda den stackars hunden... o den lilla råttan blandar ju sig oxå... så jag har fullt upp med att hålla tillbaka hundarna... så mina nya fina DYRA skor får en djup reva rakt över ovansidan, kläderna helt genom-svettiga och håret ser ut som en pundares efter ett 14-dagars race.... JAG ÄLSKAR MÅNDAGAR.... suuuuuuuuuuuuug


Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards