Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Stamp-E - 19 september 2011 07:46

fredag....


K fyllde ju år i lördags, så hon ville ha något litet hemma för hennes mamma o mammas snubbe....


det blev smarrig middag och till efterrätt bakade katja denna här... (tio spänn på city gross!)


 

så här blev resultatet.... sjukt god var den.....


 

MUMSIBABBA som E-man brukade säga hehe....


senare på kvällen glodde vi på My Best friends girl....



haha.. helt fakking underbar.... o så gick den helt av sig själv på dom där konstiga kanalerna man har som normalt sett bara visar skit.. ja just det, på tv-kanalerna haha..... jo filmen var bra, rolig humor, men ändå känslosam och medtagande.... mycket underhållande....


Lördag..


upp i ottan, vid sju gick vi upp.... bara snabbt göra oss i ordning och sen iväg o hyra släp...


därefter gick släpet till skurup, för att hämta ett skåp hos nummer 5...


så fort vi kom in genom dörren så slängde sig grabben o en av kusinerna sig på golvet o satte igång o gejma nintendo ds....


 

ja då fick väl jag lira klick-spel live... :D


 


"dra i facklan för att öppna dörren" hehe....


vi bjöds på en helt underbar frukost utan dess like.. ingells himmabagade frallor... mums.. tror jag åt typ 14 stycken haha... ja va fan, det var ju lördag ju haha....


därefter hem med grajorna, dumpa släpet och sen hem o börja sätta igång... Det var ju K:s födelsedag, så det skulle för-festas för att sen ut på Swing In.....


på swingan var det soft.... full action som vanligt där... men trevligt... massa slibbos men ändå trevligt... inget jidder denna gången heller, men o andra sidan så är vakterna grymt hårda på swingan... men det är det värt... de släpper in mig, så då får det va okej :D


eftersom puckik ju har sin ms, och blir ganska trött och ont i benen, så dansade vi lite grann då o då, men mest gick han o jag runt o snöade, och det var helt ok det med... lirade en hel del roulette o lite black-jack, och lyckades på 5e försöket på rouletten vinna tillbaka det jag loosat plus lite till.. (tack för trean puckik haha)


Söndag...


chill på morgonen med massa "folk" i sängen haha...


     


jag ställde upp o körde puckes bil o hämtade k i skurup, och sen käkade vi pizza och chillade hemma hos p o p på kvällen.....


Måndag.... har sovit så sjukt jävla mongo dåligt så det finns inte....

först började det igår kväll med att jag fick mina såna konstiga panik-attacker när jag ska somna... jag får det ibland.... Det är som att kroppen somnar, men hjärnan är vaken, så jag är medveten, men kan inte röra mig... och jag känner att jag inte kan andas, att jag håller på o kvävas o dö....  så jag får mega-allan-panik, försöker gunga kroppen och skrika så att jag "kommer tillbaka" in i kroppen... ähh det är svårt att förklara.... ibland när det händer så får jag känslan av att själen gör en astral projektion, att det lämnar kroppen för att ta en sväng, och att jag inte hinner somna innan.... jag har läst om liknande händelser och vissa påstår att det är så, och att man kan andas, men att man glömmer det eftersom man får sådan panik.... K har lärt sig med åren att känna igenom dessa symptom på mig, för hon känner ju att jag försöker gunga kroppen, att jag liksom rycker till lite, och då skakar hon på mig så jag "kommer tillbaka"... men om ni inte varit med om det så kan ni inte sätta er in i känslan.... så efter en timme av detta här så fick jag gå upp, sätta mig på balkongen, röka en cigg o slappna av... därefter somnade jag vanligt igen.... men det blev inte så många timmar... o man blir ganska utmattad i kroppen efter en sån "session" av panik-attacker..... fan när jag bodde själv, och dessa saker inträffade, då hände det många gånger att jag satt uppe hela natten, bara för att jag verkligen inte vågade lägga mig i sängen, igen.. så stark är känslan av att man ska kvävas till döds... många gånger jag gråtit i panik.... men det är som tur är inte så ofta detta inträffar, kanske några gånger om året, och det händer bara när jag är riktigt riktigt trött och utmattad....


japp japp.... sånt e livet haha...





Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards