Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under oktober 2011

Av Stamp-E - 26 oktober 2011 07:28

har än en gång skapat konto och cv o sånt shit på af.....


blir dock ännu bättre på det för varje gång, plus mitt cv blir bättre o bättre....


men det suger....  har dock inte så mycket att välja på.... visst, jag är fast anställd

i min stadsdel, men min tjänst jag går på försvinner till årsskiftet, och dom ska flytta

min ursprungstjänst till ekonomiskt bistånd, och där vill jag verkligen inte sitta....


plus att jag känner att jag vill inte ha hand om människors pengar i området där jag bor...

jag menar, när jag ger avslag, trots att det är deras eget fel för att de inte uppfyllt kriterierna

för ekonomiskt bistånd, så är det ändå jag som är "boven".... o hur roligt på en skala är det då

att bo i samma område som mina klienter? o ha barn i samma skola som dem?


plus att jag bara ska jobba 80 % i 4 månader... det funkar inte på den tjänsten heller...


så vi får se.... jag ska i alla fall aktivt söka annat jobb under tiden.... jag ska få besked om

vart jag ska vara inom 2 veckor...


men det är ändå lite kul att söka jobb, gå på intervjuer o sånt hehe.... vem vet, man kanske

hittar något nytt, roligt, spännande och utmanande jobb som dessutom ger mer i lön (vilket inte är

speciellt svårt att uppnå, vi har fruktansvärt dåliga löner, fruktansvärt!!!)


illl keep u updated....

Av Stamp-E - 25 oktober 2011 21:42

har precis sett Paranormal Activity 3......



(men det skumma är att det mesta från denna trailern är INTE med i filmen) hmm.. skumt.... jaja.. whatever...


filmen var rälig.... kuslig... spännande... spöklig.... ja bara se den säger jag bara.....


Av Stamp-E - 25 oktober 2011 07:57

redan igår gick det att hitta avsnitt två av the walking dead säsong två....



helt fucking underbar är den serien.... ljuvlig... jag saknar ord.... det enda som är jobbigt är att man bara vill se nästa avsnitt direkt... sjukt beroendeframkallande....


hittade även av en slump en helt annan ny serie ... American Horror Story....



fantastisk serie.... lyckades tyvärr se del 3 först haha.... tre delar är släppta än så länge... sänds torsdagar? i usa.... så det är bara o vänta till på fredag för nästa avsnitt....


ENJOY

Av Stamp-E - 24 oktober 2011 18:20

fan... fan alltså.... kan inte ge mig själv en break alls allltså.....


har inte mått riktigt bra sen i förrgår.... känt mig krasslig.... sovit dåligt i natt... haft ont i halsen, varit lite snörvlig, ont i ryggen och benen och känt mig tung i huvudet....


o ändå... ändå... ett helt jävla helvete att låta bli att gå o träna....


men va fan... om jag ens överväger att inte träna, ja då mår jag så klart inte bra... annars gör jag aldrig det... jag kan vara hur trött som helst, det har aldrig varit en anledning till att inte träna....


min hjärna bara överöser mig med märkliga argument.....


"om du inte tränar idag så kommer du inte att träna på onsdag o då tränar du inte på fredag o då kommer du inte träna mer".....


"klart du kan träna, du är bara lite kass, mesa dig inte"


and on and on and on.....


men jag har alltid varit sån....


fan, när jag hade stafylokocker så gick jag o jobbade hela veckan o bara tänkte att det går över... med en sänka över månen och runt 40-41 graders feber.....


o när jag hade tarmfickorna... samma sak... ähh denna smärtan går över, det är bara lite magont....


fan i somras samma sak... inflammation i tarmarna igen.. .men så klaaart skulle jag ändå träna... o bli sämre.....


det måste ha att göra med att jag har så svårt med balans... att min värld är så svart eller vit..... allt elller inget... tror det har att göra med mitt "förra liv".... att jag vet att det finns inga undantag där, överhuvudtaget.... finns inga genvägar, inget mellanting, inget grått område.....


o det speglar in på mitt övriga liv..... antingen så blir jag akut inlagd på sjukhus, eller så jobbar jag.... haha.... o jag har blivit inlagd fler gånger akut på sjukhus än jag stannat hemma sjuk under mina yrkesverksamma år.. lol.... o det är faktiskt sant haha..... otroligt men sant.... im a sick fuck....ska kanske säga sorgligt men sant.....


men samtidigt... har man en inblick i hur det har sett ut, så kan man förstå mina rädslor.... inte för att det är rätt.. jag behöver jobba på det.. o har lyckats på vissa områden i mitt liv... så som maten, relationen, sex, etc.....


men det här med att stanna hemma sjuk.. tja... jag har svårt för det..... kan man liksom ta sig ur sängen så kan man jobba haha.....


jaja... nu blev det ingen träning idag... så är det bara.... vi får se på onsdag... tjingeling....

Av Stamp-E - 24 oktober 2011 07:58

fredag.... tränade, lirade kort med p o p och sen såg vi Brutal.....



tja... nja... det var ok... ganska slaktig men inte så man fick se för mycket... men samtidigt lite b-känsla över hela... svårt att säga.... den var helt ok i alla fall.....


Lördag... iväg på kalas....


 

Maffiabröder 2012 :D


trevligt kalas, träffade de flesta i familjen o äta gott.... sen lirade vi kort med p o p som vanligt, käkade pizza, lirade lite mer o sen var det dags för kvällens rulle... Living Hell: Organism....



den var helt ok... lagom spännande o med en härlig känsla av sci fi .... fast det kanske inte var det.... men en annorlunda film.... se nu skiten haha....


Söndag... jag drog hem o lirade kort med pucke medans P jobbade o K pluggade... efter käk så var det dags för första avsnittet i säsong två av The Walking Dead....



alltså denna serien är FUCKING MAGISK!!!!!!!!! den är helt underbar... helt otroligt välgjord ut i minsta detalj... allt... ingen B-känsla över huvudtaget... om det så passerar flera hundra zombies, så har dom inte missat något vid en enda av dom.... mmm.... igår sändes andra avsnittet i usa, under dagen idag så jobbar väl översättarna med den o någon gång inatt/imorgon så kan man "köpa" det på nätet oxå hehe....


Måndag... mår sådär... känns som någon jävla influensa.. ont i kroppen, ont i halsen, sovit dåligt som fan.... har käkat några piller så det har släppt lite.... får se hur det känns i eftermiddag... är det inte bra så blir det ingen träning för mig.... att träna när man är lite förkyld är inga problem, men att träna när man har infektion i kroppen är inget bra alls... så jag får se....


Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards