Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under december 2011

Av Stamp-E - 19 december 2011 08:02

fredag... drog iväg o tränade...


 


sen skulle jag egentligen på julfest på jobbet men jag pallade helt enkelt inte.. inte för att jag var trött utan för jag pallar bara inte med det folket längre... är så trött på dom bara....


buzumas o p kom över, och sen kom p o p o k oxå.... sen dök J upp för att klippa mig...


 


så klart så har jag krossat frissan med mössa men what the fuck...


lördag.... efter att ha sovit i typ 30-60 minuter vaknar jag svinhungrig efter någon märklig dröm..... o jag som hade bestämt mig för att inte äta på lördagsnatten/morgonen, tja, det var som bortblåst.... upp o bara gå loss totalt.... kicka igång datorn, öppna ett par poker-bord, sen blev det 8 lusse-bullar o 200 gram cheezeballs o lite lösgodis o 1 liter mjölk.... sen sooooov jag riktigt gott hehe...


efter att ha gått upp o gjort oss i ordning, hämtade vi svärmor o hennes snubbe o så drog vi på nalle-konsert....


   


o grabben var bara tvungen att trycka sig in i nalle-huset, fastän han typ nästan är lika lång/hög som huset....


 


sen iväg o möta upp p o p o k på La Mare för att krubba pizza/kebab-tallrikar... mums mums.... dumpar sen svärmor plus partner o handlar gott inför lördagskvällen.. hem till oss...


var bara tvungen att bygga ihop resten av mina värsting/monster-smällare o bränna av dom på kvällen...


 


jämför storleken med energi-drycks-burken som står mitt i... hahah....

ja jävlar i det vad det small.... tjoohooo...


sen hem till p o p o k för softish.... vi lirade ett nytt spel som puckik köpt... Trivial Pursuit Steal... mycket roligt, man kunde sno varandras tårt-bitar o så ... men aaaaaaaaaaaaaldeles för lite frågor.... vi hann typ gå igenom allihopa nästan på en omgång.... bara 360 frågor .... sen fick det bli en uno oxå, så grabben kunde vara med....


film på lördagskvällen fick det bli The Thing (2011)



helt ok remake på originalet från 1982.... ungefär samma story o samma manus, men med 2011:as möjligheter till effekter.... lite överdrivet ibland kanske, men helt klart sevärd!


söndag.... k upp o tvätta med tuppen... jag ligger kvar o sover lite till... ja söndagsmorgnar är min sovmorgon så försök inte.... efter att ha blivit väckt onödigt tidigt så ligger jag kvar o myser med hundarna...


   



sen iväg o hjälpa puckik med att hämta hans nya tv.. (bara 40 tum haha tihi) jag handlade själv några julklappar, veckans frukt o sen him igen....


sen fick det bli iväg till p o p o k igen hehe....


vi handlade lyxmiddag... massor av lövbiffar o massor av potatisgratäng med massor av riven ost o massor av sås haha.... muuuums... vi tryckte varenda smula i huvet....


sen fick det ju så klart bli tp o mulle igen....


hemma igen.....  bara se avsnitt 11 av säsong ett av American Horror Story....



ja o det är så klart grymt bra som vanligt... bara ett avsnitt kvar av denna säsongen buhu ;(


jupp... det var helgen det....

Av Stamp-E - 16 december 2011 07:32

vikt idag. 108,9 kilo. yes. back on track.


blev av med dom jävla retfulla från förra veckan + lite till, sammanlagt 1,6 kilo.


total viktnedgång (so far hehe) 63,2 kilo.


trevlig helg

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards