Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Stamp-E - 10 januari 2012 20:38

 

Av Stamp-E - 10 januari 2012 07:12

ja usch fy fan ja.... fick en ångestattack deluxe igår kväll.... eller jag tror det var det i alla fall....


stog o borstade tänderna och började tänka på när jag ska ta över tjänsten och sitta ensam, tänkte på de närmare 70 helt nya klienterna som jag fått... plötsligt fick jag ett sånt jävla hugg i bröstet..... o det vägrade släppa... det blev tungt att andas... jag hade ont.. jag fick ont i vissa andra organ inne i kroppen.. mycket mycket obehagligt... det vägrade släppa... K tvingade mig dock till slut ändå i säng och där somnade jag tillsammans med prinsen, som inte kunnat somna trots nästan 5 timmars snurrande på tre olika platser i lägenheten med x antal sagor och tv-program.


det har fortfarande inte släppt nu på morgonen.. mycket obehagligt... men jag tror att det bara handlar om oro, inget annat.. lets hope so :)

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards