Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Stamp-E - 16 januari 2012 12:06

 

Av Stamp-E - 16 januari 2012 07:36

fredag.... iväg o träna som vanligt.. skönt som fan... vilken jävla skillnad man känner på passet beroende på vad man ätit innan... idag hade det bara blivit en banan o ett äpple inom 4 timmar innan träning.... o jag körde stenhårt... o det funkar bra... gången innan så hade jag ätit massor med kött o pommes... o då blir det grötigt o hårt som fan i musklerna.... idag blir det spaghetti o köttfärssås innan träningen... det brukar vara bra bensin hehe.... men anyway, tillbaka till helgen....


hemma står K o stampar o väntar in mig.... en snabb dusch och sen iväg... K hade redan rastat hundarna o lämnat E-man, så vi kunde bara dra direkt.. vi hade inte riktigt bestämt vart vi skulle.... ringde o kollade Jensens Böfhus... gick inte o boka... man fick sticka dit o ställa sig i kö... beräknad kö-tid 15-20 minuter... men inte säkert att det blev något ledigt då ändå... ähh fuck it... vi drog till Natalies på Pers krog istället.... där fick vi istället vänta i bilen en god stund innan det dök upp en parkering haha.....


sen blev det äta av... ja jävlar... alltså det är så sjukt jävla gott med deras fondue.. deras såser är som sprungna från himlen, som modersmjölk i vuxen ålder... helt fantastiska... o vi åt gott och mycket... det var väldigt mysigt....


iväg till bion.... det var ju premiär i fredags för Hamilton - I nationens intresse. På en slutsåld Royal hehe...



SVINBRA!!!!!!!! den var riktigt jävla bra.... Koks-Brandt gjorde sitt jobb mycket bra, det var riktigt bra och välgjord action... ja vi var hel-nöjda efter bian.....


sen drog vi o hämtade lill-prinsen, rastade hundarna, nattade lilleman, sen chillade vi en stund på nätet o därefter dök john blund upp....


Lördag....


Kalas-dax... iväg o handla kagor... ja o jag kan ju inte sånt fan... fastän jag hade bestämt mig i förväg att inte överdriva.... så blev det ändå 13 sorters kagor... plus efterrätt.... jaja... folk blev väldigt nöjda.. o det är huvudsaken...


   


jag valde att hålla det väldigt litet.. bara några stycken inbjudna, dom som jag umgås med mest o träffar mest.... jag väntar med big family-party tills jag fyller 30.... :D .....


   


massa fina grajor fick jag oxå.... :)


 


när vi sparkat ut alla drog vi o käkade på Max Hamburgare.. gott men sjukt dyra är dom..... slår mcdonkan o burger med häst-längder i priserna... o maten är inte alls i närheten så god som deras... fattar inte hur stället klarar sig bättre än donkan uppe i norr.... måste vara kylan som sabbar deras smaklökar o hjärnor haha.....


In på ICA maxi o handla lördagsgott.... såg något jag inte kände till.....


 


vad är ett hel-långt sopset?? eller har jag missat något? har vi återgått till något gammalt mät-system?? fot? aln? skål? please explain den som vet vad dom menar.....


hem till P o P o K ..... lirade de nya spelen vi köpte för några veckor sedan.. kul som fan...


slängde på en ny film.... Hostel 3....



den var sjukt jävla bra... så jävla fet... jag trodde att den skulle vara ännu sämre än tvåan.. men schi fick jag.. bio-material... inte alls så slaktig som dom andra utan mer psykologisk och förklarande..... tyvärr mycket mindre boobs än i dom andra oxå haha.... :D ;) men den rekommenderas av samtliga som såg den....


sen var det terapi-timmen i typ två timmar i köket... diskuterade massor med P o K om massa olika saker....


vi avslutade kvällen/natten med ett parti skip-bo o sen hem o sova.....


Söndag.... sova länge.... sen satt jag o hjälpte K med att fixa till hennes cv och dylikt på AF hemsida, hjälpte henne regga sig på x antal andra sidor o sen sökte vi massor av jobb till henne....


iväg till Coop... fyllde på fruktförrådet deluxe... massor av äpple, päron o bananer.. gott!


hem o göra en super-söndags-middag.....


 


så här blev den färdig....


 


den blev sinnessjukt god.. herrejävlar....


efter en mysig familje-middag slängde vi på en film.....


Scared Shrekless....



gick inte o hitta en riktig trailer utan bara massa klipp eller hela filmen, men fuck it... ni hajar...


två berättelser utgör filmen... helt UNDERBAR!!!!!!!!! SUPER-REKOMMENDERAS!!! något för hela familjen, stora som små... riktigt roliga var dom.... o så klart på svenska så alla hänger med....


helgen avslutades med lite chill på nätet bara k o jag....

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards