Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Stamp-E - 18 januari 2012 14:41

fick tag på en akut-tid i morse... var på vårdcentralen... så klart var det inflammation... sänkan var på 72, läkaren tyckte det var mycket, jag sa att i vanliga fall ligger den på mellan 100 o 200, men denna gången gick jag ju redan andra dagen... fick två olika antibiotika o satte igång med dom direkt.... hoppas dom hjälper fort....


läkaren började snacka om att jag kanske skulle ha antibiotika intravenöst, att han var orolig över att infektionen satt i bukhinnan och att den kunde spricka.. jag sa FUCKING NO WAY... pallar fan inte ligga på sjukan igen.... så han frågade om jag bodde nära sjukhuset, och kollade så jag inte bodde själv... sen skrev han ut lite piller... vi får se.... jag hoppas att det släpper som vanligt.... han sa 2 högst 3 dagar annars får jag åka in akut.... o no shit sherlock, smärtan brukar dämpa sig på 24 timmar ju, så så klart skulle jag bli piss orolig om den inte släpper.....


prinsen är fortfarande sjuk den lille stackarn.... jaja.. fortsättning följer....  

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards