Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Stamp-E - 9 februari 2012 12:44

20-25 februari går EPT Köpenhamn..... hade först någon liten fundering över att spela super-satelliten till main event.... men är inte så sugen.. dels så är jag lite begränsad ekonomiskt... och dels så minns jag känslan sist när jag spelade en super-satellit till en stor turnering.. när jag lagt över fem tusen o ändå inte klapp någon biljett... o eftersom jag inte har lagt ner någon energi att klippa någon biljett online.... så tänkte jag kanske spana in något av sidoeventen.... hade ju varit jävligt kul o komma med på www.thehendonmob.com ... där hamnar man om man får något resultat i någon större turnering....


dom har två sidoevent som är intressanta för mig...


EPT 2.200 kr. PLO turbo - dealers choice - 4 or 5 cards - 8 max den 21a februari....


eller....


EPT 750:- TNL hyper turbo 10K stak, 10 min. levels den 25e februari....


jag känner att jag har större edge i omahan men den kostar oxå lite mer.... en del skillnad i deltagare oxå... 48 platser i omahan och 120 i texas-turren.....


ähh vi får se... deep-stack-turre i katts på lördag.. får se om vi kommer dit.. den börjar så tidigt så att jag ändå hinner trycka massa gott i huet på kvällen :D

Av Stamp-E - 9 februari 2012 07:50

       


snabb som fan oxå... gjorde beställningen i förra onsdagsnatten... fick bekräftelse torsdag morgon, betalade in under torsdagen, och igår onsdag så landade paketet i min brevlåda.... fan kvickt alltså.. snubben har allt möjligt men ville första testa med lite "mindre" (haha) grejer innan jag gör en större beställning... enligt hans diagram så har jag köpt de två absolut värsta smällarna han har... hehe.. har dock inte hunnit testa dom än... får väl dra av några ikväll tänkte jag... men han har som sagt allt möjligt.. spana in sidan vet ja... (o ja, man får faktiskt upplevelsen av att det är en 5-årig blåsare som står bakom, men snubben har varit igång med detta i flera år)

http://purplemagus.free.fr/



Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards