Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Stamp-E - 1 mars 2012 09:27

ja då har jag varit hos doktorn...hon antecknade massor, mätte och sen ska hon skriva en killer-remiss.... vi får se vad som händer... om man ska hålla sig strikt till vad som gäller för att få igenom bukplastik, så ska man ha en bmi på 25 eller mindre... det innebär i praktiken att jag ska väga ungefär 82... haha... 82...... fan bara min hud väger typ tio kilo... den hängade alltså haha... men dom kan frångå från den regeln i vissa undantag.. så vi får se.... det är bara o vänta o hoppas... tyvärr så även om jag får igenom operationen så måste jag ändå ta banklån, eftersom jag "bara" i så fall får opererat magen.... men va fan, jag sparar i så fall 35 papp... o det är inte fy skam....

Av Stamp-E - 1 mars 2012 07:16

idag är sista dagen med min kära gamla vän DA SHAKE....


 


har druckit dessa till frukost i 14 månader nu, och det känns som hög tid att lägga ner dom.... måste börja med "vanlig" frukost.... visste att jag har 180 kcal cirkus att hålla mig inom, så det var sherlock holmes på coop forum igår... men jag tror jag listat ut det....


jag köpte.... tadaaaa....


 


ja det fick bli lite blandat så jag får prova in mig.... men jag tänker så här.... knäckena innehåller 40 kcal styck.... riskakorna 30 kcal styck... o den tunn-skurna rökta skinkan endast 5 kcal per skiva.... så 3 styck av varje plus lite smör o så borde jag lyckas hålla mig inom det jag hade bestämt mig för från början..... men jag lovar att hålla er uppdaterade haha.....


i övrigt så är det just nu 1 timme till doktorn... känns litta pirrigt....

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards