Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Stamp-E - 18 mars 2012 22:38

torsdag.... får mitt nya usb med posten... 70 spänn på tradera för 8 gb.. mycket bra pris.... 


 


samtidigt ett mycket tråkigt brev... har fått avslag på min remiss ang. operation av min hud.... de tycker att min bmi är för hög... måste gå ner till runt 27 i bmi... shit manhattan.. med tanke på att jag rent uppskattningsvis har kanske 10 kilo bundet i hängande hud, så lär det bli tufft som fan.... men men... det är bara att köra på.... 


K jobbar sent.. jag hämtar prinsen... vi käkar falafel o kebab på runda grillen i bilen tillsammans.. mysigt far o son... bara soft.... sen hem till p o p..... jag o dom lirar 12a o janek medans pågarna sitter vid datorerna.... 


fredag.... upp o iväg träna... p tar med sig e o går hem till min morsa.... 

k jobbar.... efter träningen så lirar vi tre plump o mulle medans e är på lekplatsen.... 

efter middag drar k o spelar bingo o puckik kommer över o vi spelar klick på balkongen till sent..... 


lördag... upp tidigt... gör våfflor... sover lite till...

har dragit hem speedpoker på min lur o sitter o lirar på balkongen... (spelade till typ fyra på morgonen i sängen oxå hehe) 

sen upp o gör oss i ordning o drar iväg på loppis... eller loppis o loppis, knappt något begagnat på dom ställena längre.... men köpte en fet parfym o en omkopplare så jag får fler usb-portar.... plus lite annat kul.... 


iväg sen till kina-buffen vi varit på några gånger tidigare.. o äter som djur haha... mmmmmmm

jag o puckik smiter hem o ska hämta hundarna.. .passar på o snöa en stund på balkongen bara han o jag o lirar 12a hehe... 


hemma hos dom igen så drar vi o handlar lördagssnask... puckik tar sin börner... o så klart måste jag ju testa den.. kickade lite på parkeringen hehe... 


 


vi lirar alla dom nya spelen.. mycket trevligt var det.. o kul som fan.. massor av skratt.. härligt.... 


en film måste vi ju oxå klämma in.... vi hittar Night Of The Living Dead Re-Animation 3D... tänker att det kan ju inte misslyckas.. alla dom filmerna är helt underbara....



OH MY FUCKING GOD SÅ FEL VI HADE!!!!!!!!! jag är b-films-kungen, och stolt över det... men herrejävlar så dålig den var.. allltså ärligt talat... den byggde upp snyggt som fan... o vi väntade på något som aldrig någonsin kom.. vilket jävla skit... för helvete.... 


sen när vi körde hem vid två-tre på natten... så kunde vi bara inte låta bli... så det fick bli ett gäng cheezeburgare som natttugg hehe... muuuuuums.... 


söndag... vaknar av att någon idiot-grannne bestämt sig för att borra i sina betongväggar... söndag förmiddag.. .#¤%&%%%&&#**^^^ helvetes jävla khuk-aroh-sönder-dallunk-sepe-idjot.... 


har fruktansvärt dåligt samvete över att vi missar en kusins kalas... springer runt o jagar grannar som oxå har tvätttid men inte just då... hittar ingen att byta med.... så vi får tyvärr bara tvätta.... storstädar... 


 


lagom kul när man ser klockan fem att mångo-sepe-idjot-naroh som skulle tvätta efter oss inte tvättar.. kul.... kunde vi lika bra åkt iväg... helvete oxå... jaja.. inget att göra åt... 


hände en rolig sak hehe.. när jjag o lilleman åker ner till tvättstugan så kommer det in en gammal gubbe i hissen, med  käpp o krycka.. när han gått ut så säger E.. han har samma som puckik HAHAH HAHAHAH.... mmmm... när jag säger att han var gammal och det var roligt, att jag måste säga det till puckik, så blir han helt orolig o säger att jag får inte säga något.... haha.. klart jag måste säga det haha... gamla puckik hehe.... 


p o p o k kommer o hämtar e-man efter dom varit på kalaset för grabbarna ville gärna umgås.. 


vi bestämmer oss för att lira på klubben.. gick inte alls.. tyväärr.. 


kvällen avslutas just nu i soffann, snart dags att sova... tjingeling.... 




Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards