Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Stamp-E - 16 april 2012 09:28

från en klient som jag vet ljuger....


"du kan fråga min mamma om du inte tror på mig" HAHA HAHA HAHA HAHA HAHA....


folk är så sjuuukt roliga här på ekonomiskt bistånd.....


ska fan börja föra bok över folks ursäkter och lögner... herregud....


Av Stamp-E - 16 april 2012 01:55

3 krasade tänder men inga frakturer. Ska hjälpa mamma med försäkringsbolaget o fucking jävla gatukontoret som låtit gatan vara fuckad ievigheter.Jag tog med mig mamma hem till oss så hon får sova här minst en natt, det är ju så klart hennes bra öga som fuckades...Japp japp natti natti strax dax o gå upp

Av Stamp-E - 16 april 2012 01:31

torsdag: vi bestämmer oss för att åka på lillsyrrans nyaste unges baby-dop och bokar, beställer och betalar biljetterna på nätet (jag bjuuda hhhee) planerar med hundvakter o sånt... jeffie-boy ska bo här hemma med hundarna... 

grindar lite på balkongen, går bajs... 


fredag... lämnar e på k:s jobb för hennes brukare vill bjuda på fika och träffa honom, sen drar jag o tränar ett riktigt hårt men skönt passs... käkar middag och får två hembakade munkar till efterrätt.. mmmm.... 

Vi glor på Delirious... 



helt underbart sjukt precis som jag mindes den.. underbar... eddie i sitt essä....


efteråt blev det lite grind på balkongen, som gick ok.... 


lördag.... god frukost, chillar på balkongen, gänget kommer över, vi lirar kort.... käkar pizza.... 


plötsligt börjar det lukta skumt, bränt.... ser att fläkten stannnat och bara värme-grejen står o glöder.. ooooppsss.. ut med sladden.... 


vi glor på Ed Gein - The butcher of plainfield.... 



en lagom sjuk o härlig film om snubben som filmerna När lammen tystnar, psycho och motorsågsmassakern är byggda på.... 


sen får vi ju se en till.. o det blir Tucker & Dale vs evil....



en helt underbar skräck-komedi... helt skruvad.. mycket bra.... 


söndag.... 


upp o drar o hämtar en ny fläkt på garantin.. trodde aldrig jag skulle få en när han såg den gamla fläkten, helt gul och full med hundhår, men det var inget snack om saken, bara hämta en ny.... 


köper en ny hållare till bilen...


 


handlar lite annat på lidl och sen hem o börja tvätta o städa.... 


när jag satt igång med maten blir jag kontaktad av lillebrorsan.... 

det visar sig att morsan har trillat och slagit sig, men vill inte till sjukan.... de undrar om jag kan hämta henne o köra hem henne.. . visst, det kan jag... lagar färdigt och äter och drar o ska hämta henne... tar med mig syrran för jag vill ha backup, man vet aldrig liksom..... 


när jag kommer dit möts jag av denna synen.... 


   


o jag börjar automatiskt böla... det var fruktansvärt att se... jag bönar o ber henne att vi ska dra till sjukan, och hon går motvilligt med på det.... 


en kul grej i eländet.... ser en rolig skylt hos brorsan.. tydligen har lapp-skrivandet kring detta gått i arv haha...


 


åter till sjukan.. anländer 17.55... 


väntar väntar väntar.... in, prover, doktor.... röntgen 22.40.... 


k underhåller mig med gulliga o mysiga foton på himlen från vår balkong....


   


00.20 får vi besked om att det inte är några frakturer.... 


så här såg tanten ut när vi skulle dra från sjukan...


 


men hon mådde bättre och var på gott humör... 


efter att katt och sköldpadda blivit matad och syrran var lämnad så är jag hemma 01.20... 


strax dags o sova.... vi hörs.... strax dax o jobba...... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards