Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under april 2012

Av Stamp-E - 13 april 2012 09:48

vikt 102,8 kilo... jag har alltså lyckats bli av med 8 av dom 11 hektona som slängdes på mig i förra veckan.. 


bara 7 hekto tilll 70 tot hehe.... 


det var ju så klart bara vätska, det mesta i alla fall, men jag blev jätteglad, för jag hade inte räknat med att bli av med dom förrän jag börjat träna igen.... 


ska iväg o träna idag.... 14 dagar sen sist... får nog ta det lite lugnt... men det ska bli skönt.... 

känner mig helt stajsig i kroppen när den inte får utlopp för massa energier.....


tråkigt att min vän puckik inte mår bra :( hade sett fram emot att han skulle stå o va min pt på gymmet... 


men men... sånt e livet.... ms e en jevla sjukdom.... det är bara att bita ihop och göra sitt bästa.... har sagt till honom att fixa en rullstol så vi kan rulla runt honom överallt.... hoppas han löser det...... 


tjo o tjim, cykeltrim... trevlig helg.... 

Av Stamp-E - 9 april 2012 20:09

onsdag... helt jävla färdig... orkade inte träna då heller.... chillade framför datorn o tvn medans k o e var hemma hos mormor... kvällen avslutas med att alla 3 degar framför dumburken... 


torsdag.... vaknar än en gång kass o med ont i tanden... nej nu jävlar fick det vara nog... ringer tandis och får en akuttid.... dom gjorde inte mycket men dom fick bort smärtan tack gud.... puckik skickar bild på sin frukost o jag blir lite avis... men skulle äta efter tandis.... 


 


bar, energidricka o piller.... mmmm.. frukost för en hjälte haha.... 


efter tandis så snurrade jag runt i massor av affärer... o träffade massor av gamla bekanta... hos tandläkaren.... på lidl.. utanför coop.. inne på coop... lustigt.... 


hemma igen tog jag o prinsen hundarna på en lång runda i det lilla skogsområdet i närheten där vi bor... riktigt skönt väder.... 


 


senare på kvällen slängde vi på Captain America....



fan den var fan fet alltså... inte riktigt som jag tänkt mig, men riktigt bra och riktigt underhållande... alla uppskattade den, åtminstone de som höll sig vakna haha..... 


när jag snackar med Pål på kvällen så undrar han om Hiv hemma... jag säger att det är gott om tid , biljetterna släpps ju inte än... jjo då tydligen... .släppta sen länge.... så det var bara o slänga sig på datorn, in på ticnet o köpa två biljetter... kan fan inte missa årets hemma-derby ju, kravall-varning deluxe... givetvis biljetter på ståplats, i infernots centrum hehe.... 

 


 


hehe mmmmm.. HELLRE HIV ÄN HIF!!!! 


åter till helgen.... 


fredag.... fortfarande dålig.. ingen träning... iväg med e, han vill köpa påskägg själv för egna pengar.... schumme kommer över och vi kör grind på balkongen i ett antal timmar.. mycket trevligt.... 


lördag... k jobbar.... innan hon drar iväg så får jag o e varsitt jättepåsk ägg.. thanks baby.... 


kusin K har kalas... öppet hus.. trevligt... 


 


   


när en hel del p:sons samlat.. jag o p o nån till står i köket... då kommer J ut... ser lite orolig ut... säger att "något måste ha hänt där inne, för plötsligt blev volymen jättehög" hon var helt orolig haha... vi förklarade att det är inget, så är det bara automatiskt när släkten samlas haha.... 


middag på stippes, möed gutt o nice.... 


sen på kvällen lirade vi kort hos p o p tills k kom efter jobbet... 


då slängde vi på Mutants....



den var faktiskt rätt fet faktiskt....inte så som man kan tänka sig en sån rulle.. men helt klart sevärd... lite spännande... lagom skruvad.... jo men se skiten... 


söndag.... k jobbar.. först kommer p över o vi klickar... sen kommer p oxå o då lirar vi kort... sen hänger vi på balkongen till typ 23-24 tiden o bara lirar kort....


måndag... sover länge, till typ halv tolv, riktigt skönt.... dock FORTFARANDE KASS... för helvete alltså... men jag vågar fan inte träna när jag är dålig... jag vågar bara inte.... fan... jaja... inget att göra åt, är man dålig så är man.... 


iväg o handlar lite, o gör sedan årets laddning langos... mmmmm..... vi tar det bara lugnt hela dagen... .


på kvällen slänger vi på Green Lantern.... 



den diggade vi skarpt alla tre... snöig som fan..klassisk superhjältefilm... spännande... 


jupp....dags o jobba imorgon... inget att göra åt det. kan inte stanna hemma för man är litta kass.... 

Av Stamp-E - 6 april 2012 13:06

 

Av Stamp-E - 6 april 2012 08:57

vikt 103,6, upp 1,1 kilo.... 


precis som jag misstänkte, men jag hade räknat med mer, så det var inte så farligt.... 


jag vet ju att det inte är fett, att det bara är massa vätska som ligger fast i kroppen.... 

är ju fortfarande sjuk, har varit det i en hel vecka, har inte kunnat träna... 


trevlig helg....

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards