Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under april 2012

Av Stamp-E - 1 april 2012 19:30

torsdag... medans jag är på kneg så har k shoppat loss över blocket igen.... köpt en säng till e-man och en barn-säng till den kommande prinsessan..... 


när jag slutat jobba så drar vi o köper en barnvagn med extra insats som vi köpt på blocket oxå.... 


   


1500 spänn för en brio-vagn i svin-bra skick... riktigt bra deal.... 


orkar inte laga mat idag o handlar falafel-kebab o mumsar loss i bilen.... 


väl hemma så kastar k ut mig o e för att hon vill fixa i ordning hela lägenheten... 


jag o e drar hem till p o p.... e-man orkar en stund o sen...


 

naaah lille gubben... 


vi andra lirar kort i köket... 


väl hemma igen så har k verkligen gjort det fint.... 


köket


 

(äntligen ingells hehe)


vardagsrummet...


     


e har även fått byta rum....o så här blev det... (ja vi ska slänga ben på nya sängen, de andra passade inte)


     


fredag... hård träning och tvätt... k fixar lite mer i lägenheten.... börjar bli nice som fan hemma... 


vi lirar lite kort på balkongen o bara softar.... 


k gör en experiment-middag med lite blandat vi hade hemma... 


 


blev riktigt riktigt gott....


k ska jobba kväll så vi drar till p o p ikväll igen.... bara chillar o lirar lite kort o glor tv.. vi är helt färdiga så vi drar hem tidigt... 


lördag.. e väcker oss 3 på morgonen o har 39 i feber.. får alvedon o vi däckar alla igen.. .sen upp, käkar snabb frukost o drar till skurup.. ska hjälpa ingells att flytta.... vi är ett stort gäng o hjälps åt.... vi känner oss alla lite krassliga men vi kör hårt ändå.... käkar bullar o lite godis o flyttar o hänger... soft skön stämning bland alla... .


sen till öb... flunsan börjar slå till ordentligt.. köper alvedon o tuggar som godis alla tre.... fick bli hämt-mat från bk till middag... p o p kommer över o vi bara tar det jävligt lugnt med lite spel o tv o bara lugnt lugnt.... 


vi avslutar kvällen med att se film... Det blev Play....



hmmm.. va ska jag säga.... de flesta av oss blev besvikna.. vissa dizzade filmen totalt... den var ok... men att den vunnit priser... hmmm.. nja... jag vete fan... den kändes dryg och utdragen och lite osammanhängande.. .alltså själva storyn/tanken är intressant.. men dom tappade lite allting... jaja.. ni får själva se skiten....


k lägger sig o jag o p o p sitter en stund till på balkongen o spelar spel och kort... de drar hem vid halv ett.. jag stannar uppe två timmar tilll framför tvn o glor på stand-up... 


söndag... vi vaknar alla tre mer eller mindre halv-döda... värsta flunsan har slagit till... snoriga, ont i halsen, allt möjligt skit.. inget kul alls.. o ni vet ju hur det är när en man är förkyld... :)....


däckar om o om igen o sover till o från till klockan tre fyra tiden... 


upp o handlar lite shit på lidl... sticker o hämtar pizzor på vår favvo-pizzeria....


väl tillbaka så ska vi upp i hissen... det kommer två sällskap o ska åka med.. tror k säger 4-5 gånger till dom att vi har fastnat i hissen tidigare några gånger, men de bara ignorerar vad hon säger och trycker sig in allihopa... 6-7 vuxna förutom oss... o så klart.. hissen fastnar.... o dom bara :varför sa ni inget? - oj, jag lyssnade inte.. jävla idioter.... som tur var så kunde någon öppna utifrån relativt snabbt... men ändå... jävla idioter.... 


nu har det bara varit tv som gäller.. o det blir det några timmar till... 


(håller även på o letar nytt hem till våra hundar.... känner ni någon som är hund-älskare o har gott tålamod så säg bara till..... antingen den store hunden eller båda två, det är upp till dom som vill ha hund)


Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards