Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under maj 2012

Av Stamp-E - 4 maj 2012 07:18

alltså... ärligt talat... .


vågen imorse sa 101,3.... upp 1,4 kilo.... fattar ingenting.. hajar nada.... 


visst, eftersom jag åt buffe i söndags, och några burgare extra när vi grillade ute i tisdags, så hade jag inte räknat med någon större viktminskning, but come on..... va fan... 


skumt som fan... 


har oxå ansträngt mig extra denna veckan.... gått extra rundor.... sprungit trots att jag haft ont i benet.. (som btw gjort så att jag inte kan springa idag ffs)


jaja.... inget att göra åt nu.... been there, done that, ..... 

men tidigare har jag kunnat misstänka att det skulle ske... 

att jag varit sjuk, eller inte kunnat träna, eller så..... 

men denna gången no signs... 

o då tränar jag dessutom lite extra nu oxå.... 


jaja fuck it.... 


jag ska ändå ha en soft helg.... 

jag ska ändå äta en god frukost imorgon bitti... 

jag ska ändå äta mitt lördagsgodis... 


sen får vi se nästa fredag igen :D


trääävli helg... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards