Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Stamp-E - 17 juni 2012 21:39

fredag: tränar, k jobbar kollar tv, kollar fotbollen o stör mig på att svennarna inte kunde loosa på det resultatet jag satt en lagom slant på... visste ju dom skulle loosa så jag tippade rätt men inte på det resultatet.. .:( surt, hade blivit en skön extra slant till lördag.... lirar lite poker på nätet och sen lägger mig när k kommer hem... 


lördag... vaknar tidigt som fan o tuggar lite gott som mina kolleger har gett mig under veckan att ha till på lördagen hehe.... blir så här glad... 


 


drar o handlar massa goa bullar o så tuggar vi frukost hos brorsan o hans familj.... när grabben sover middag så drar jag o k o handlar några najsiga plagg jag ska ha till dopet i fjollträsk.... handlar en av de godaste milkshakerna jag någonsin ätit, päron o banan, mumsimums.... 


när vi är tillbaka så drar vi allla på loppis.. handlar inget speciellt.. bara skit fan ju.. grabben handlar ett x-box-spel bara... 


vi drar hem till oss o J kommer o klipper oss typ allihopa hehe.... 


handlar värsta middagen som vi lagar till.... ost-nachos, dippor, tacos-krydda, taco-bröd, olika sorters chips, ja allt möjligt gott... mysigt och mycket gott.... 


hittar något intressant i affären....


 


våldtäkts-säds-olja???? hmmmm... hehe... goda var dom i alla fall hhaha..


huset är fullt av folk och det är soft.... 


nyaste dr octopussy i den nya spiderman kommer förbi och hälsar på....


 


vi lirar janek efter att brorsan o hans familj dragit hem.... 


sen slänger vi på kvällens film.... The woman in black....



tja... alltså...den var ok.... men snacka om att herr harry potter sänkte sig totalt i sin karriär.... herrejävlar... alltså så bra var den inte... o varför chetti inte kunnat sova sen det vet jag inte... för den var inte speciellt rälig på ett verkligt sätt.. visst, den fick ett gäng flick-skrik vid några sköna spök-grejer, men halvvägs spårade den liksom ut... någon jävla spök-kärring som bara skrek o skrek o hela handlingen spårade ut o så slutade filmen liksom skit-dåligt.... alla blev helt HUH VA HÄNDE????? fattade inte hur dom kunde fimpa filmen där.... o det var massa grejeer som inte blev förklarade o inte var logiska... jaja nu har man sett skiten i alla fall hahahahaha.... 


söndag... kalas i skurup, inget speciellt, folk satt för sig själva, födelsebarnet tog emot sina presenter och sen bara försvann med sina brorsor och sen satt dom inne på något rum framför någon dator och visade inte ens sig för att säga hej då... grabben gnällde mest över att han inte fick någon godis-påse haha.... 


vi tillbringade kvällen hemma hos brorsan o grillade o snackade skit och hade det allmänt trevligt... tjoflöjt.... nu ska jag strax däcka, är helt färdig... vill inte jobba imorgon :(

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards