Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Stamp-E - 24 juni 2012 21:58

torsdag:


k inköp med p och svärmor tilll midsommar.. jag o  prins runt o fixar lite inköp o grejer och sen hem  till brorsan o hänger där... hjälper honom att sätta upp festtältet..... 


han tar en sväng till golgata... (bubblare blir Gaysus :) ....)


 


fredag: tidigträning, tvättar, midsommar hos svärmor med god mat och softish... sen ut till gamla mossängen och kasebanan.. där var det dans och softish, vädret var riktigt gött... vi gick loss på lottstånden och chokladhjulet... inga större vinster, men jag spelade för mycket istället haha.... men det var najs... 


lördag: upp tidigt, förbereda frukosten som var 200 gram riven mjölkchoklad och plättsmet, sen ut en lång runda med hundarna i skogsdungen där vi  bor, jag tog med en iskall energidricka och satt och mös i sommarmorgonssolen medans hundarna chillade... .


 


dom där hemma sov gott... tyvärr så käkade doggbut något jävla skit, någon pinne o någon grön växt, så han har varit svinkass nu i två dagar.. börjar så sakta återhämta sig men vi var lite oroliga igår kväll.... 


sen gräddade jag massor av underbara plättar och väckte dom andra... softish och gottish... 


vi drog till popok.. där käkade vi massa lala som vi vann på fredagen och lirade kort på balkongen.. när P hade varit tvungen att hämta kort nere på grannens balkong så gav vi upp och gick in haha.... 


middag från bk... :D


jag och puckik drog iväg till coop och gick o mös o handlade lite gott.. soft bara vi två... för dåligt av det nuförtiden (pik pucke piss).. 


lirade kort vidare och sen slängde vi på kvällens film... The Task... (o nej snuskhumrar, inte skånska/danska Tasken haha.... )



den var faktiskt riktigt snöig, bra och skruvad... sevärd absolut.... 


söndag:


kalas tvillingarna, underbar god kebab till mat med fräsch vitlöksdressing, unnade även mig några få små kakor till efterätt.... dom hade anordnat en rolig tipsrunda som vi krossade i hehe.... 


   




sen drog vi och handlade frukt, och avslutade dagen med häng med kort hos popok... 


nu sitter vi o tvistar om vilken film vi ska se... saaar vi

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards