Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Stamp-E - 1 juli 2012 16:30

fredag: jobbet över-sepe-deluxe... tvingar oss att sätta upp ännu fler nybesökstider.. löjligt orimligt... min tjänst kommer att öka med ungefär 20 % bara under juli månad, och redan nu kan vi inte utföra vårt jobb regelmässigt och etiskt möjligt... sjukt... får feta lir och flexar ännu tidigare än planerat.. tror jag drar från jobb vid halv elva.... 


går och tränar aggressisvt och ensam.. men skönt var det... 


efter träningen har hundvakten jef redan kommit.... vi packar och börjar fixa inför resan.... vi käkar och drar... när vi nästan är framme vid centralen så kommer vi på att vi glömt doppresenterna, så det var bara att flyga fram och tillbaka över stan för att få dom med oss.. visst, man kan skicka dom, men fakk, vi hade hållt på hela veckan för att dom skulle bli fina och inpackade, då skulle dom bara med haha... 


väl på tåget så är så klart våra säten på "fel håll", alltså mot färdriktningen... efter bara några minuter var jag åksjuk, och trots att jag hittade några olika platser i bistron som gick på rätt håll, så blev det aldrig riktigt bra på hela resan... o jag kom på varför jag en gång i tiden sa ALDRIG MER TÅG till stockholm... det är ju därför jag flugit de senaste 5 gångerna jag varit där... men nu när vi skulle dit så skulle vi åka flera stycken och jag glömde bort mina fobier med tåg.... så nästa gång blir det bil eller flyg... .


framme mitt i natten.. chetti hämtar upp.... 


väl hemma hos chetti är bara S som sover, resten är uppe... .


       


vi sitter uppe några timmar och myser och snackar skit.. trevligt.. 


eman med sin favoritsysselsättning haha


 


lördag:


upp tidigt och äta gott.. sova lite till.. upp igen o äta gott.. äta monsterfrukost... får pussat o krammat bebben.... 


       


gör i ordning oss och drar tilll dopet... 


gudmor blir den här tjejen....


 



ett fint dop med lite ovanlig musik hehe... lilla snigel, pippi långstrump, blinka lilla stjärna, etc hehe... .


               



innan dopet så körs det någon high five för familljen haha... runt bebben alltså... 


 


lite förvirrade var dom när dom satte upp siffrorna haha....


   


efter dopet blev det först blandad mat.. grillad kyckling och ris, sausage rolls, fufu och agbolo.... etc... 


sen blev det tårta och kagor.. mmm...


 


sen chillade vi i några timmar hemma igen.. ungarna höll på o tjafsa från och till typ hela helgen...vi fick höra en del fula ord och massa bråk,men så blir det ju ... alla verkade ändå vara nöjda för det mesta hehe.... 


sen drog vi och handlade massa gott och mcdonalds.... 


såg skumme-drickan på ica maxi i fjollträsk, fanns även i någon sorts läsk... ser liiiite knas ut haha...


 


efter att ha tuggat donkan och glass, så dukade vi upp det "lilla" vi hade hahahahhahha


 


ungarna trängdes framför teven men ändå mysigt 6 pers så här...


 


efter att ha ätit gott så däckade alla.... 


söndag:


upp söndag efter ännu en värdelös natt, men så är det att sova borta... det var ändå skön säng hehe.... 


ingells och family drog efter frukost... sen hängde vi o snackade en del med chetti o family... 

prins och h hann hänga lite och spela x-box-kinect bara dom två....


   


chetti körde oss till stationen och vi käkade burgare o pommes i ett gatukök innan tåget gick... 


nu sitter vi på tåget.. åker i rätt riktning... jag fick både åksjuke-tablett och åksjuke-tuggummi av chetti, och känner att de verkligen hjälper.... 


kan lika bra slänga upp helgen nu, för det (hoppas inte) lär inte hända mer än att vi är framme i malmö om exakt 5 timmar, blir hämtade av puckik och sen hem, ut med hundarna och däcka.... 


tack chetti o din familj för en trevlig helg och för att vi kunde komma och bo hos er.. synd det var så kort tid.... får bli längre nästa gång.... 



Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards