Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Stamp-E - 12 juli 2012 15:50

Ska på intervju i fiende-staden nummer ett.... :D hehe.. 


Familjearbete.... intressant.... 


men mycket märkligt upplägg på intervjun tycker jag... 


så här står det:


De första 20 min ställer du frågor till oss

Följande 20 min berättar du det du vill att vi ska veta om dig

Resterande 20 min ställer vi frågor till dig.. 


WTF is up with that.... hajar ni hur mycket 20 minuter är när man ska snacka så.... 


jaja, jag har inget att förlora, jag har en fast anställning så det är ju skönt... 


o visst, det är en bit att pendla varje dag, men jag kommer i så fall att köra bil... 

synd att min pärla är så törstig som hon är, men det är inget att göra åt det... 


jaja.. jag ska dit den 2e augusti... fick flytta intervjutiden en vecka, den låg lite dumt fredag eftermiddag i utbetalningsveckan, man är helt fucking slut då.... 


o blir jag erbjuden jobbet så handlar det om lönen framför allt.. får jag inte minst 3-4 tusen mer än jag har nu, så är det ändå inte intressant... jag ska fan inte loosa på att byta jubb... 


jupp jupp... saar vi

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards