Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Stamp-E - 15 juli 2012 21:24

fredag:


kände mig kass och flexade ut tidigt... 


bestämde mig för att träna ändå.... fruktansvärd träning... alltså shit... ventilationen är noll på gymmet... man möts av en värmevåg bara man går in genom dörrarna.... 


chillade bara hemma på kvällen....


lördag... upp tidigt... drack energidricka, rökte cigg och lästa liam norbergs biografi på balkongen.... 


pucke o k kom över innan nio och vi åt en underbar frukost tillsammans... 


sen drog vi till degeberga marknad.... 


vi hann av bilen, gå en liten bit och sen så öppnade sig himlen.... 


 


mmmm..härligt... men va fan, det var helt ok ändå.. o det var någon minut här o där det var uppehåll på.. vi fick handlat massa gott o massa skit hehe... 


chill hos pucke o dom andra.... 


men... så klart... så pajar min helt nylagade tand... allltså det var nu i veckan jag fixade den, och dyrt var det... fakk oxå... jaja, jag får ringa dom imorgon bitti så dom får fixa det... gratis så klart, annars jävlar i det.... 


vi handlade donkan på natten o sen mös vi framför teven hemma till typ 05.00 hehe... 


söndag.... väcks av en härlig värme och sol in i sovrummet.... JIIIIPPIIIIII tänker jag... gör mig i ordning och sticker ut med hundarna... .OCH MÖTS AV REGN OCH MOLN?????????????? WTF..... fan nu har ju halva jävla sommaren gått för helvete... för helvete.. ärligt talat... blir så jävla lack...fan oxå... man behöver sol o värme o lite kläder för att hämta nya krafter... fan ....


 pucke kommer över... vi handlar lite i olika affärer..... 


vi gör langos och äter så vi spricker..... 


kvällen avslutas med x antal partier mulle på balkongen.... 


haj haj

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards