Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Stamp-E - 31 juli 2012 13:28

jag ringde mitt försäkringsbolag.... 


hon ställde massa frågor.. jag tyckte nästan hon var snorkig... sen bad hon att få återkomma.... 


när hon kom åter.. så frågade hon efter kontonummer... o så sa hon att hon sätter in 500 spänn till mig... 


jag blev helt what?? ska ni liksom inte ha papper eller kvitto eller nånting?? 

då svarar hon att nej, det var därför jag ställde så många frågor.. det räcker med de uppgifter du gett... så reglerar jag den så här direkt... 


tack ska ni ha.. även om min giriga hjärna säger till mig... IDIOT, VARFÖR SA DU INTE ATT DET KOSTADE TRE PAPP... .haha.... 

Av Stamp-E - 31 juli 2012 13:19

lyckades så klart tappa min mobil när jag skulle ta den i skåpet... 


o så klart skulle den träffa sjukt olyckligt.. 


trots ett sjukt dyrt fodral, och att jag valde exakt den mobilen för att den SKULLE VARA mest stöttålig av alla nya mobiler, så förstörs displayen..... 


har ringt typ alla butiker i hela stan.... ingen som har något innne... .hittar en som kanske...


kör dit... 2000 spänn säger han.... wowah...


tvingar k att köra runt mig i x antal butiker till.... ingen annan som kan... en annan... säger oxå 2000 spänn.... men två veckors väntetid.... de andra säger att det är för dyrt att laga den....


så det är bara att lämna in skiten.. .fick en lånelur... en sony ericsson hahaaha.... (nu njuter puckik det aset)....


men men.. inget att be för... bara att pynta o se glad ut... jag fucking älskar P-oturen.....


hoppas verkligen nu allt är som det ska med den imorgon....


jag håller er uppdaterade.....


hoppas det inte kommer någon bebis innan fem imorgon... :O 

Av Stamp-E - 31 juli 2012 08:54

 


(o ja, bilden är från i morse när jag skulle rasta hundarna)

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards