Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juli 2012

Av Stamp-E - 24 juli 2012 08:08

vi ville bara se något vad som helst.... gick igenom alla dvd-filmer vi har.... (läs K gick igenom dem medans jag låg halv-död i soffan efter ett hårt pass på gymmet hehe)


Vi har ju en hel del vi inte har sett... jag har en förmåga att köpa massa begagnat som är billigt och som sen bara hamnar i en låda utan att ens bli sedda.... får försöka ta igen det under semestern... anyway, vi hittade och slängde på Epic Movie..... 



den var faktiskt helt ok.... ganska rolig, och väääääldigt mycket hänvisningar till många många roliga filmer.... det var en underhållande film, perfekt lagom för en sån där ganska hjärndöd vanlig allmän vardagkväll... .. att den bara har fått 2,2 på imdb är för mig en gåta, för det är fruktansvärt dåligt... alltså det är något av det sämsta betyg jag sett där, och jag kollar alla filmers betyg på imdb för att få ett hum om hur de kan vara innan jag ser dem..... 

Av Stamp-E - 22 juli 2012 23:46

fredag: träning, chill hela kvällen.


lördag: god frukost som vanligt, bio och se ice age 4 3d...



den var fan bra.. förstår inte varför kritikerna slaktat den... visst, det var en klassisk ice age 4, men det var en egen story, en separat berättelse, egna nya karaktärer, en röd tråd, spänning etc.... mvg alltså... sen är ju trean fortfarande familjens favorit, men det är bara för att vi gillar dinosarier hehe.... 


sen käkade vi på pizza hut.... ett fett IG... dålig service, dyr mat, maten var inte speciellt god... nej, dit kommer vi ej att gå igen... usch för dem.... 


vi chillade på gården ett tag medans ungarna lekte... ja f och hans dotter hängde med oss några timmar.... 


sen handla lördagens obligatoriska gotter hehe.... 


efter att p o p o k dykt upp, och vi lirat kort, så slängde vi på kvällens första film... (ja första hemma alltså hehe.. )


World Of The Dead The Zombie Diaries....



alltså kom igen...4 real???? trodde först det var en parodi, men det ska alltså vara en zombie-rulle.. herrejävlar vilket jävla skit... för helvete... till och med jag som har överseende med det mesta blev sjukt besviken.. fy fan va dålig.. dåligt inspelad.. dåliga skådisar.. dåligt manus.... o för att inte snacka om "zombisarna"... alltså ärligt talat... det räcker inte med några streck kajal runt ögonen för att räknas som zombie... fy fan va dåligt... shit i helvete... en fet varning.... 


sen lirade vi lite kort till... för att därefter slänga på kvällens andra film.. 


och det blev... Paranormal Activity Tokyo Night.... 



mmmmm... riktigt nice... jag vet att när jag är svitt i brallan och nojig som en pundare efter 7 dygn vaken när jag senare efter filmen är ute med hundarna.... ja då var filmen bra... den var riktigt bra... kuslig... bra uppbyggnad... mycket trevlig.. kanske lite märklig ibland.... men mycket bra.... hehe... 


söndag:


kalas för mamma och chetti... massor av folk.. trevligt... 


sen grillade vi hos brorsan samt badade (läs hoppade i snabbt två gånger eftersom det var kallt som fan hehe)


vi avslutade kvällen med kort hos popok... som så klart blev alldeles för sent... men va gör man när det är så trevligt....:D


hoppas eran helg var lika bra.... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards