Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Stamp-E - 5 augusti 2012 21:12

JAG FUCKING LÖVAR BLOGGPLATSENS APP!!!!

sick enkel o grymt bra... går fan lika fort o blogga från luren nu som att göra ett twitter-inlägg...

Jag lovar att inte göra er besvikna under min semester... :D

Av Stamp-E - 5 augusti 2012 17:18

Av Stamp-E - 5 augusti 2012 03:36

pulig frukost.... 


hjälper brorsan att slänga massa skräp på tippen... 


han wajnar o gnäller... vi skulle egentligen grilla men han var typ inte alls på humör av någon anledning, jiddrade med sin sambo hela tiden.... o när han väl ville grilla senare... ja då hade vi alla andra helt tappat sugen på det.... 


så det blev bk istället.... 


blev klippt av min privata frisör J.... snyggt som fan som vanligt.... 


handlade massa gott.. 


drog hem till popok... 


lirade kort..... softade.... när p lagt sig för hon ska jobba imorgon.... så slängde vi på en film.... 


det blev Chopper....



den var fan snöig.... soft rulle.... några år på nacken men bra ändå... en sorts biografi av den här snubben Chopper som gestaltas av Eric Bana mr hulk..... 


höööööörrrssssssssssssssss

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards