Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Stamp-E - 1 september 2012 23:16

vi har precis sett The Raid - Redemption



riktigt sjukt jävla fet action... herrrejävlar.. förstår varför den fått så högt betyg på imdb.... alltså riktigt fet bra kick-ass action.... som ni vet så är inte action min grej, men när det är på den här nivån, yes please....

Av Stamp-E - 1 september 2012 17:13

vi var och såg Madagaskar 3 i 3D....



HEEEEEEEEEEEEEEELT UNDERBAR!!!!...... förmodligen den bäste av de tre.... spännande, mycket rolig, omväxlande, ja alla element... riktigt rolig.... helt fantastisk 3d-upplevelse.... mycket najs.... 

Av Stamp-E - 1 september 2012 00:02

k och j ville se en mys-pys-film, så medans jag grindade så halv-glodde jag samtidigt.. men ju mer den fortskred, desto mer fastnade jag.... 


filmen är Älska mig igen, eller originaltiteln The Wow



filmen bygger på en sann historia... en riktigt gulle-putte-nutte-pusse-film.... som jag normalt inte ser för att jag spyr... no slakt, no movie typ haha.... 


men denna var riktigt bra.. en riktig kärleksfilm.... handlar om ett gift par som är i en bilolycka och hon tappar minnet... o kampen för honom om att få tillbaka kärleken och relationen... jo mys-pys deluxe.... men se den ... hehe... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards