Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Stamp-E - 12 september 2012 18:58

Säljare som blåser sig själva???

Fick det jag beställt igår, en digital termometer, ni vet en sån där som mäter i örat på en sekund ...

Döm av min förvåning när det idag kommer ett rekommenderat paket till... med en termometer till???

Que? Visst, jag bugar o bockar, alltid bra med en i reserv, men hur liksom? :D

Av Stamp-E - 12 september 2012 16:14

mmmm... hade ju tänkt börja träna idag igen.... o känner mig helt ok.... men har en del hosta.... 


har läst en del på nätet.... om träning efter sjukdom.... känner att jag nog, för säkerhets skull, väntar ett pass till... 


tråkigt men sant... men vill inte gambla riktigt än.... 


plus.... att på något sätt känns det liksom lite dumt att börja "mitt i"... för mina veckor går ju mellan fredag och fredag.... 


så det känns ändå ok.... 


visst, vågen kommer att skälla på mig på fredag, men o andra sidan, ta i trä, så börjar min nya vecka då igen.... o kan jag då få tränat mina tre pass nästa vecka så ska jag nog komma tillbaka på rätt väg... 


hade ju bara 6 hekto kvar tills jag kommit ner i rätt bmi innan jag blev sjuk, så jag hoppas verkligen inte att kroppen kommer att jävlas med mig för mycket.... 


för övrigt... nu när egot släppt... så har O gått upp fint i vikt.... ligger nu på 4125 gram and counting... :D


tjing tjing

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards