Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under oktober 2012

Av Stamp-E - 6 oktober 2012 19:06

Av Stamp-E - 5 oktober 2012 14:55

då var remissen snart på väg då... 


läkaren skickar den på måndag.... 


vi struntade helt enkelt i att ta med dagens vikt :D


jag vet att det bara är något tillfälligt som fuckar med mig, så det lär vara borta när det väl är dags att få träffa dom på sjukan... 


trevlig helg... mvh Stamp-E

Av Stamp-E - 5 oktober 2012 07:17

jag ska iväg till företagsläkaren idag som ska skriva en remiss till sjukvården ang. de hudoperationer jag hoppas få hjälp med..... 


kände igår inför invägningen idag att veckan har gått bra som vanligt, och att det kändes bra i kroppen.... o eftersom jag låg ett snäpp nedanför den magiska kvalgränsen på bmi 27 så kände jag att även om kroppen jävlas o står still i vikt eller till och med slänger på med ett gäng hekton, så är det lugnt, för jag har tagit mig bra neråt........ 


så jag ställer mig på vågen i morse... o går av... o ställer mig igen.. o går av... o ställer mig igen.... jag går på toa... ställer mig igen... jo jävlar.... 


jag väger 93,6 kilo... JAG HAR ALLTSÅ GÅTT UPP 2,1 KILO DENNA VECKAN!!!! HUR ÄR DET FUCKING JÄVLA KUK-MÖJLIGT HORHELVETESFITTJÄVLAPISSRÖVHÅLSBÖGERIFANSKAPSLUDER
........ 


sorry för mina hårda ord.... blev så lack o sne o ledsen o förtvivlad o whatever.... .


o även om jag vet att det är totalt omöjligt att jag kan ha gått upp det utan att ha ätit massa skit o skött min träning, så är det så fucking jävla helvetes typiskt att det är just idag.... varför just idag liksom.... men jag förstår inte studset alls... inte så mycket.... jag förstår det inte alls...... 


så jag har inte skrivit in det i mina vecko-listor..... jag har skrivit det på en postit bredvid... o sen får jag diskutera saken med min företagsläkare i eftermiddag..... 


för jag vill inte fucka det med sjukvården för att jag plötligt ligger över bmi 27..... när jag nästa vecka, helt fucking säkert, ligger på bmi 27 igen..... 


jaja.. jag håller er underrättade... 


puuuh.. nu känns det lite bättre... 

Av Stamp-E - 4 oktober 2012 21:28

The Violent Kind...



hmmmm svårt att förklara egentligen.... eller kanske inte.... thriller-skräckis á la twist deluxe..... spännande, underhållande, slaktig men inte för mycket, ovanligt bra skådisar för en sån här rulle, faktiskt bra manus som håller om man har lite egen fantasi och kan tänka lite själv.... en hel del tuffa scener om man räknar till våld.... så om man gillar övernaturliga filmer med inslag av en del våldsamheter, blod och allmänt mys så måste ni bara se den.... 

Av Stamp-E - 4 oktober 2012 18:46

Av Stamp-E - 3 oktober 2012 19:21

24/7 lorensborg.... ursäkta mig... jag trodde verkligen att ett annat gym kunde vara bättre än dig... ack så fel jag hade... o det var ändå dina syskon jag vänstrade med... fan ta limhamn o willys... ni kan ALDRIG nå upp till mitt fina hemmagym lorensborg!!!

Av Stamp-E - 3 oktober 2012 12:24

Av Stamp-E - 3 oktober 2012 10:47

Busen är just nu 55,5 cm lång och väger 4950.. han tar sig :D


 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards