Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Stamp-E - 22 januari 2013 22:11

 


850 kcal, 9,32 km, c.a 95 min


dutti tös :)

Av Stamp-E - 22 januari 2013 07:44

har bestämt mig för att testa o se om det är så bra att fokusera på enbart löpning som det sägs.... 


så i en månads tid ska jag försöka att enbart köra löpning (ja det hänger ju på om jag får tillgång till ett löparband hyfsat snabbt när jag kommer till gymmet, pallar liksom inte stå i en halvtimme)


körde nästa hela i fredags, och hela igår..... så jag räknar från igår.. 


1100 kcal enligt löparbandet... 


enligt min helt nya pulsmätare mega fet deluxe med inbyggt typ allt, så brände jag ungefär 1400-1500 kcal.... men jag går som vanligt efter vad maskinen säger.... 


jag tog mig fram cirka 1,4 mil, 14 kilometer, cirka 14000 meter.... jag vet inte exakt eftersom jag så klart råkade trycka på stopp istället för att sakta ner på farten haha... .men hey, när man nästan oavbrutet sprungit i över en timme och över en mil, som jag för övrigt gjorde på 67 minuter, så är man inte 100% med hehe.... 


anyway, det tog 1 timme o 28 minuter att ta mig igenom det.... o det var mastigt... men fan va skönt efteråt... benen skrek som om elefanter hade stampat på dem, och jag tänkte att fuck, jag kommer inte kunna gå imorgon medans jag drog ett ben i taget bakom mig hem.... 


men se på fan... upp o studsa idag... visst det känns, klart det känns, det är fan långt att ta sig fram, men det är ingenting.... o jag ser redan fram emot att köra nästa pass imorgon.... 


jag måste ju köra så hårt jag kan inför när jag opererat mig... för sen blir det inte någon träning på ett bra tag.. o det är viktigt att vara i så bra form som möjligt inför op.... 


japp japp.. haj haj... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards