Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Om det är någon som undrar....

Av Stamp-E - 30 januari 2013 07:35

jag har varken skrivit eller lagt ut några bilder från begravningen i lördags.... 


bilder har jag inte lagt ut därför att jag tycker det är osmakligt...  det är jag som tycker det, ni andra får tycka vad ni vill.... men det är så olustigt hela grejen att jag inte ville ta några bilder på den lille kistan..... 

visst, jag kunde skrivit några rader, men jag vill vi går vidare i livet... ähh fakk it... spelar ingen roll....  vi vet var vi kommer ifrån, vi vet var vi hamnar... det handlar om vad vi gör där emellan... tyvärr fick inte lille L den valmöjligheten.... R.I.P lil man

 
 
Tant A

Tant A

30 januari 2013 07:48

Jag förstår ditt val och tycker det var klokt. Ibland finns det saker man ska förvara och minnas i hjärtat, inte kabla ut på en blogg för okänt folks nyfikna ögon. *tycker jag*

http://everydaygodess.bloggplatsen.se

Stamp-E

30 januari 2013 07:49

tack. ja man tycker olika. Men detta är något som är så känsligt så att jag vill inte pracka på folk det. Jag skulle ha velat att begravningen hölls inom familjen men respekterade deras önskar och gick givetvis på begravningen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Av Stamp-E - Lördag 13 april 20:55

    Fick tipset av syrran samtidigt som jag såg en trailer för den så vi gav den en chans trots ganska låga betyg. Den börjar inte speciellt bra, första halvan är ganska skrattretande och ger en riktigt b-films-känsla, ultra-budget, fördummand...

Av Stamp-E - Söndag 7 april 22:51

Av Stamp-E - Fredag 5 april 22:46

    Den var riiiktigt fet. Jag ville se den då den nyaste har haft premiär och oh boy denna var riktigt bra. Cool tanke bakom, bra story, bra skådisinsatser, mycket roliga tillbakablickar till första filmen. ja bara en bra rulle helt enkelt ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards