Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Stamp-E - 8 februari 2013 23:19

Hej.


Om du skulle få detta här skrivet till dig i en diskussion kring försäljning av saker på tradera:


"Vakta munnen när du kommer med felaktiga påståenden, för det kan kosta dig mer än ditt konto o kompanjonens så kallade svarta intjänade pengar!"

 

Skulle du uppfatta det som ett hot då?

 

jag kan bara uppfatta det som hot, och två hot egentligen... det första att jag ska vakta munnen, det vill säga passa mig, och det andra att det kan kosta mig mer än det han skriver.. kosta mig mer... alltså blod, våld, etc, ni förstår hur jag tänker.... 

 

men jag kanske tar det fel? det kanske inte ska tolkas som ett hot? det handlar iofs om hur jag upplever det, men ändå... 

 

jag skulle vara supertacksam om du/ni skulle vilja delge mig er syn på meningen "Vakta munnen när du kommer med felaktiga påståenden, för det kan kosta dig mer än ditt konto o kompanjonens så kallade svarta intjänade pengar!"

 

Trevlig helg och tack för all hjälp

 

MVH Stamp-E

Av Stamp-E - 8 februari 2013 18:12

Av Stamp-E - 8 februari 2013 15:36

jag struntar fan i träningen idag med... jag vill verkligen träna, tro mig, men jag ska fan inte gambla... 

är inte kroppen frisk , så är den inte..... o min hälsa måste gå före mina hjärnspöken samt obrända kalorier.... 


jupp jupp så får det bli... men.... 


vi hörs väl.. 


tooodles

Av Stamp-E - 8 februari 2013 07:44

vikt imorse... 93,3 kilo..... :( alltså gått upp än en gång, nu 2,5 kilo denna veckan... 

visst, jag vet att det förmodligen inte bara/endast är fett på kroppen, men det mesta är det... .

sick liksom, jag tränar inte o fuskar lite, och BOOM så bara kastar det sig på kroppen.... sick.... 


men jag har faktiskt ändå gått ner 78,8 kilo just nu av mig själv.... helt av mig själv.... o jag har varit nere i 84,3 minus (vilket fortfarande är min officiella siffra och den jag tränar efter) så jag är inte stirrig på det sättet, jag vet att jag snart är där igen... det är inte så att jag liksom bara kastar iväg allting nu o tänker fuck it .... no way jose.


min pre christmas är alltså just nu 5,5 pannor.... ähh. det är 3 vändor på dass haha.... .


bmi 28,2 ... det är litta kinkigt... för ponera att jag inte kommer ner ett enda shit förräns det är operationsdags... kommer de wajna? stoppa op? or what... liksom... ähh inte lönt o bry sig om det nu.... 


det sura är att jag med största sannolikhet inte kan träna idag heller... för jag är fan inte frisk.. jävla skit oxå... o frågan är om jag ska vara bängaloo o gå o träna ändå, o chansa, ... ähhh.. jag hör ju själv hur det låter.. klart jag inte ska... 


trevlig helg

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards