Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Stamp-E - 6 mars 2013 19:05

Allt gick bra. På grund av att min kropp fortfarande har blodkärl a la 180 kg, tog operationen 1 timme längre än normalt.

Kommer få åka hem med dubbla drän imorgon, om inget oförutsett inträffar, och rapportera in vätskemängd/vikt varje dag, mor lånar mig digitalvåg, tavk mor, och när mängd/vikt är bra så in igen o ta väck skiten.

Enligt läkare o sjuksköterskor är jag jävligt smal just nu, de tog tydligen massor av hud. De har sagt 2 kilo, men frågan är om inte det bara är just hud o inget som satt fast i det.. ähh, orka bry sig, jag lever! :)

Jag är otroligt glad och tacksam över min älskade hustru som fixar hundar, hem o barn medans jag rehabiliterar mig. Tack baby! Love u more then words can describe. Team vekheo 4 life.

Ett stort tack till mina vänner, familj o alla andra som följt/följer min väg genom förändring o som stöttar o uppmuntrar.

Men skulle någon kunna hjälpa till med hundarna så hör gärna av er.

Mer info följer.

P.s fy fan va glad jag är att vara icke-rökare!!!



Av Stamp-E - 6 mars 2013 15:20

Mer info kommer

Av Stamp-E - 6 mars 2013 06:32

Till inställelse för op...

Jag är redo.

(Fan ta dig sds, var e min tidning)

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards