Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Stamp-E - 27 mars 2013 16:05

ja det var ju en intressant upplevelse.... 


hon började sticka mig... hitta inget... stack igen... då kom det ut vätska.... jag blev litta snurrig så jag fick vila lite....  hon stack igen... hittade inget... stack igen... hittade lite.... sen stack hon igen.... hittade inget... men då.... oooohhhhwweeeeee då började det snurra.. ja jävlar i det... det var som om en iskall flod forsade uppifrån huvudet och ner genom kroppen.... allt blev nästan svart o jävlar va det snurrade.... 


så hon sa till mig att direkt lägga mig ner, sen höll hon upp mina ben.... o sen fick det vara slut... hon ville inte sticka mig mer..... o även om jag vill ha ut skiten, så sa jag inte emot.... 


mina sår-ändar och navel är så där.... lite infekterade... men jag ska ha ordentlig koll.... viktigt att det inte blir någon ordentlig infektion..... 


det kuliga NOT är att jag fick en extra gördel som jag ska ha utanpå min korsett som ska försöka trycka tillbaka där vätskan samlas.... men det är drygt som fan... 


det ger mig en jävla ångest-känsla av att tänka på denna jävla vätska som samlas i min kropp.... o även om min sjuksyster sa till mig upprepade gånger att det inte är någon fara, att hon har tagit ut 5 gånger så mycket vätska ur folk, så blir jag inte av med känslan.. .jävligt obehagligt.... 


o vill ni veta det bisarraste.... att i allt detta här... det enda jag kunde tänka på, och tänka på... gissa..... 

JO ÄTA GOTT OCH RÖKA!!! va... det är fan sick.. .klart jag ser beroendemönstret... när något är jobbigt, så känn absolut inte efter, bara fly... o eftersom min kropp vet att alkohol och narkotika inte går att lura i mig, så försöker beroendesjukdomen attackera mig där jag än så länge inte har byggt upp något försvar... nämligen i socker och cigg... MEN FUCK YOU DISEASE!!! jag ger inte efter, för det är bara ett jävla kretslopp... jag hade bara fått mer ångest... 


nä jag har ny tid för uppföljning nästa torsdag morgon.... o är det bajs innan dess så får jag ju höra av mig... jag kan inte göra mer än att följa alla tips och ta hand om kroppen... 


nu ska jag dra o lira pukker i katts... saaar vi.

Av Stamp-E - 27 mars 2013 09:05

upptäckte igår att fan jag har massa vätska i buken... ytterst obehagligt och otrevligt.... men jag stirrade inte upp mig.... jag har tid till idag 14.30 på akademikliniken.... 


då få vi se vad de gör.... de har sagt att det inte är några problem, att de bara drar ut det med någon sorts kanyl.... lol... jaja.. vi får väl se..... skiten måste jju ut.... ser fan ut som om jag har en mage till på magen liksom.... 


o när man trycker till, så ger det svallvågor långt ut i sidorna och sen tillbaka.... obehagligt.... 


i övrigt så rinner dagarna förbi.... börjar snart jobba igen... vill fan inte... .shit manhattan va jag inte vill... .


men vi får se... hittade faktiskt ett jobb att söka förra veckan... första på kanske ett halvår som jag var intresserad av att söka.... o det är inte ledigt förrän i september... så skulle jag få det, så har jag gott om tid på mig att planera..... men jag ska inte gå något i förväg... har inte ens blivit kallad till intervju än.... 

dock så är jag övertygad om, att om inte jobbet redan är vikt till någon, så är det mitt.... för det är exakt vad jag har sysslat med och är utbildad i och har intresse i och allt.... och det finns inte så många som mig i malmö som har den erfarenheten..... typ mellan 10-20 kanske... o de andra sitter på sina tjänster.... såvidare de inte oxå söker den haha... .men då har jag trumfkortet.... för jag har nämligen komboerfarenheter..... 


utbildning, personlig erfarenhet, samt jobbat på säkert 3-4 olika arbeten vars alla komponenter behövs i det kommande arbetet.. .jag försökte verkligen skriva min ansökan så bra jag kunde... men var inte i super-form förra veckan.... så  vi får se... 


anyway.... hörs efter doktorn... .

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards