Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under mars 2013

Av Stamp-E - 15 mars 2013 18:20

Både jag o frugan blev uttagna o prova santa marias pizza- kit..

Kom på att fota efter jag krängt 3 stycken helt indränkta tomatsås-köttfärs-ost-banan-pizzor...

Alla ingredienserna var helt ljuvliga...

Underbart bröd, tunt men ändå fast och fräscht...
Tomatsås med oregano mmmm
Krämig vitlökssås hubba hubba

Bloggar från luren så inlägget blir sådär men u get the picture hehe

Av Stamp-E - 15 mars 2013 17:24

ni som missade det igår.... och ni som såg det... följ kommentars-följetongen, den har fortsatt idag.... 


jag vet jag vet, jag borde inte svara på dem, men kom igen... det är både sorgligt och roligt på samma gång.... 

Av Stamp-E - 15 mars 2013 09:18

hon blev lack när jag wajnade lite över vikten... o hon har helt rätt.... 


men ändå... o så kom jag plötsligt på att jag dessutom har skurit bort några kilon från oxå.... f-n.... 


jaja... nej.. usch...måste släppa det... kan inte fastna på att titta på vikt... inte rätt. inte nu.. måste kurera mig..må bra... sen bry mig om det..... så fort jag stoppat intag av onödiga kalorier, så har jag gjort allt jag kan... då ska jag bara återhämta mig... 


så på måndag (eller vad säger du mamma haha på måndag) då är det nya tag... 


men nu.... ÄTA ÄTA ÄTA MOHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAAHAH

Av Stamp-E - 15 mars 2013 08:51

låter det lite sjunka in vad jag skrev innan.... och vad vågen sa... 


ska båda lyssna på min kropp och på min hjärna.... 

jag fattar så klart att min kropp just nu bara vill återhämta sig, vila och läka.. det fattar jag med... den är som skrivit tidigare i grym chock och vill bara bli bra.... detta visar sig på alla sätt och även rent viktmässigt.... så jag ska inte stirra mig blind på siffror... 


samtidigt.... så måste jag samtidigt förstå att om jag äter massa gott... så sätter det sig på kroppen.... så urspårandet slutar senast när denna veckan är slut... det är inte något bekymmer... man får ha kul ett tag.. o sen är det bra.... 

för fakta är... att jag inte tränar just nu... jag kommer inte att få träna heller på kanske minst 2 månader.... och när jag väl kommer att kunna börja träna igen... så har jag fått direkta instruktioner att jag får endast börja med en kvart av en kvart... alltså ni förstår.... en 1/4 av 1/4 av min tidigare träning.... så farligt är det för kroppen att börja träna efter ett sånt här ingrepp..... 


så min förbränning kommer inte att ligga på normal nivå på jag vet inte hur länge.... så.... helt enkelt.... jag kommer kanske ev. få återgå ett tag till lite andra hjälpmedel för att hålla intag av kalorier nere... kanske shakes o bars igen ett tag... jag får se... jag vill inte... men man vet aldrig.... jaja, det kan jag inte bestämma idag... det får vi se om några veckor.... jag ska så fort som möjligt komma igång med att promenera i alla fall..  så fort jag har tagit stygnen och får lov att räta på ryggen haha..... 


men nu är frossarveckan fortfarande aktiv... hmmmm.. kanelbullar o ben o jerrys ikväll.... :D

Av Stamp-E - 15 mars 2013 08:08

98,6 kilo.... lol... jag skulle kanske låtit bli vågen.... 


jaja jag vet.... det är ingenting som stämmer just nu... 

kroppen är helt fakkad efter de trauman som den varit utsatt för i samband med två operationer inom ett dygn....

jag är svullen... kroppen lägger på sig massa vätska... jag har grejer i mig och på mig 24/7.... 

men ändå.... fan.... lite stör jag mig på det.... 


plus att jag varit så dum att ätit gott varenda dag sedan jag kom hem i fredags... chips, kakor, godis, glass, varje varje dag och kväll sen jag kom hem.... men men... det är inte skuldtrippsdags än hehe... skulle jag spåra ur hela nästa vecka oxå så då jävlar :D jaja.... fakk it... nu är det fredag hehe.... 


i övrigt så kommer jag inte ner i vätskemängd.... fan... trodde det var på rätt väg... men naj... jaja... inget att göra något åt det heller... får behålla dränen över helgen minst.... 


haj haj



Av Stamp-E - 15 mars 2013 00:01

vi har precis sett Silent Hill Revelation...



alltså allvar... kom igen... 6 år på sig att släppa en uppföljare... o detta är det bästa de kommer fram med? när ettan var en sån helt fantastisk rulle..... nej fy fan va vi blev besvikna.... 

jag kan knappt kommentera filmen.... jag är helt stum... för vi är så besvikna.. visst, en hel del av varelserna var jävligt coola och grymt bra gjorda... men en film är mer än bara räliga monster... storyn måste hålla... alla insatser måste hålla.... men men.. nu har vi sett den i alla fall.... 

Av Stamp-E - 14 mars 2013 10:49

va fan hotmail... 


känns som ett fucking övergrepp att ni bara går in och gör om mitt konto till outlook.. 


vill inte ha skiten... dessutom...


JAG HATAR FÖRÄNDRINGAR!!!!

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards