Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Stamp-E - 12 april 2013 08:57

vi ska gå o se Croodarna imorgon.... 


eftersom jag inte är mycket för bio, tycker det är för dyrt för så lite nöje, och eftersom internet erbjuder mig samma film typ inom samma dygn, så blir det inte ofta bio.... 


innan har det blivit typ svenska filmer, eftersom det tar längre tid innan de kommer ut på nätet... 


men med större barn så offrar jag mig och går och ser barnfilm.... då givetvis i 3D hehe...... annnars skulle jag aldrig lägga alla de pengarna.... 


men döm av min förvåning, när jag bokade biljetter till filmen... för 3D-brillor till filmen.... 


FÅR DU FUCKING BETALA 15 SPÄNN!!!! Inte nog med att du betalar 120 SPÄNN för biljetter (vilket är helt sinnessjukt tycker jag) så ska jag alltså betala för något jävla plast-piss som ska sitta i mitt ansikte... det är ju inte direkt så att jag ska köpa gucci/dior-brillor... det är något jävla piss-plast-skit som tillverkats i kina av barn för typ 3 öre styck.... 


men va ska man göra liksom... för ska jag på bio ska jag se 3D, så är det bara..... 


det som stör mig ännu mer, är att sist vi såg 3D, så tog jag ett par extra av varje brillor, mest för en kul grej, för att ha inplastade hemma bara för att liksom.... OCH JAG HITTAR INTE SKITEN!! Har letat som en idiot... fan va jag stör mig.... 


jaja ... dessa KOMMER JAG ATT HITTA NÄSTA GÅNG!!! jag ska fucking pierca fast dem i pungen!

Av Stamp-E - 12 april 2013 08:51

heeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllll  nooooooooooooooooooooooooooooo


i aint tellin you guys SHIT!!! 


FAN JÄVLA SKITHELVETESSOCKERFANBAJSMÖG


ja jag vet, jag är i återhämtningsfas.. 


ja jag vet, jag kan inte träna... 


ja jag vet, jag är inte svullen... 


men samtidigt.. 


så vet jag, att jag kan inte stoppa huvudet fullt... 


jag kan inte trycka massa gott utöver lördagar.... 


man går upp i vikt när man stoppar i huvudet mer än man gör av med.... 



men jag är medveten, och det är det viktigaste.... 

jag kan inte använda återhämtning efter operation som en jävla ursäkt för att äta gott i tid och otid.. 


och visst, även om jag är medveten om hur man går ner i vikt, och klarar det galant, 

och jag vet hur man bryter dåliga mönster, och även gör det galant, 

så är det så.... att det tar jävligt mycket längre tid att gå ner än att gå upp... 


och typ 10-15 pannor som man kan gå upp på 5-6 veckor, tar kanske 5-6 månader att gå ner.... om man förstås inte vill köra en calista flockhart.... men eftersom jag tycker om att leva normalt och äta normalt, och inte är speciellt sådär jätteförtjust i att spy upp det jag ätit (liksom hur fucking slöseri är det egentligen, lika bra att svälta sig då ju), så vet jag att det tar längre tid..... 


men fuck it... det är så det ser ut idag... jag är stolt över mig själv att jag inte släppte igår det jag bestämt dagen innan, och jag höll mig till ett glas cola Zero och en halv frusen banan.... alltså på kvällen haha... 


och ikväll har jag bestämt mig för en fet fruktsallad med kesella vanilj sån lågkalori till... och hoppas på att jag kan hålla det som jag bestämt mig för.. 


för imorgon är det lördag.. o då "får" jag ju äta ju.... 


japp japp, bara lite tankar... jag har koll... jag vet.. men det är skönt att skriva av sig... för det är inte så kul att vara besviken på sig själv... 


im a sugarjunkie yes i am.... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards