Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Stamp-E - 19 april 2013 15:10

Swe(tt)wbank kräver 15 % kontantinsats.. FUCK EM!


det finns fler ställen där jag hellre tar mina pengar.... 



Av Stamp-E - 19 april 2013 08:00

skämt åsido, mitt projekt, min livsförändring, är cementerad i mig, och mitt liv som "tjugge" is no more hehe... 


men men.. jag har spårat (ur) lite nu sen operationen... man kan säga att det är ok, o man kan säga att det inte är ok, det är lite hugget som stucket.. det är ju bara jag som avgör det... 


men fakta kvarstår: när man, jag, spårar ur, och inte sköter min mat (ni förstår vad jag menar) så går jag upp i vikt... och jag har en fantastisk förmåga att rusa upp i vikt, eftersom när jag äter gott så finns det liksom inte att jag äter lite... det är aldrig en kaka, några chips, ett par godisar, en liten glass, ett glas läsk... alltså det finns ingen botten... och det är inte bara "att bara äta lite"... det finns inte för mig.. .jag är fullt medveten om detta.. 


det handlar om min beroendesjukdom, som manifesterar, visar sig, på olika sätt... men att äta mycket och "fel" är ett tydligt symptom som följt mig i många år.... när jag sedan fann drogerna, så var det samma sak... samma sak när jag drack alkohol.... det ska vara så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt för att bli så fucked up (mätt) som möjligt.... 


samtidigt så är jag tacksam för min medvetenhet, och för att min sjukdom yttrar sig på det sättet.... för det är just det, ja det är sant, som gör att jag klarar att låta bli.... det är det upperbart sjuka som gör att jag inser det bisarra och därför låter bli.... det finns liksom bara svart eller vitt.. men vissa undantag faktiskt när det gäller att "äta gott"... 


för lördagar har funkat hur bra som helst... det skulle jag aldrig vilja, eller våga, testa med alkohol eller narkotika... det är mycket möjligt att det skulle funka en dag i veckan... men min hjärna hade varit totalt korrupt och endast levt för de ögonblicken, och på så sätt så hade resten av mitt liv blivit utan mening.... 


men mat... socker.. gott... mmmm... jävlar va lurigt det är... men jag har haft stenkoll i över 2 år... och jag kommer att ha det i resten av livet... men just nu.. hehe... 


jag har koll.. jag vet vad jag gör (shit så "gammalt beteende" det låter som, men det är faktiskt sant)... jag har en plan... men jag har ätit massa onödigt nu... ja... jag har lagt på mig en hel del vikt på bara 5 veckor.. ja... (typ 10 kilo lol hehe... )... 


men men... jag mår bra.. kroppen återhämtar sig... jag ska börja träna om 4 veckor... solen skiner... familjen mår bra... *ta i trä*


TREVLIG HELG

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards