Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Stamp-E - 25 april 2013 08:16

blev tipsad av en kollega om en metod för att hålla vikten alt. gå ner som kallas 52...



sjukt intressant... ät under 500 kcal som kvinna och under 600 kcal som man, 2 dagar i veckan som inte hänger ihopa... ät vad du vill under de andra 5 dagarna... och behåll din vikt... ät "normalt" de andra 5 dagarna.. och gå ner i vikt... .


haha.. låter för bra för att vara sant... men va fan.. kan ju vara skoj ju... det är ju 3 veckor kvar till jag får lov att börja träna igen.. så då kan det vara roligt att prova något nytt... det är bara därför jag vill göra det... för att prova något nytt.. en ny utmaning.. ett nytt projekt.. för att gå ner i vikt och behålla den vet jag hur man gör.. 


samtidigt så är det ju så att jag ÄLSKAR ATT ÄTA!!! äta mycket, ofta och gott... och OM det finns en metod som gör att du kan äta gott vissa dagar i veckan, DE FLESTA dagarna i veckan hehe, utan att gå upp i vikt, hur coolt hade inte det varit liksom.... 


mitt största problem, och utmaning, mina 600 kcal-dagar, är ju att jag inte äter grönsaker... jo morötter, men hur kul är det... o andra sidan älskar jag frukt, så det får bli frukt-dagar... det är ju som sagt aldrig två dagar i rad, så det är ingen fara så... och skulle detta funka, så gör jag det givetvis inte på mina träningsdagar.... .


nä detta ska fan bli kul.. och givetvis så håller jag er underrättade.. start blir måndag eller tisdag nästa vecka, spikar det på söndag... 


tjingeling

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards