Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Stamp-E - 13 maj 2013 23:12

ähh,,, egentligen så använder jag det uttrycket bara för att skylla på att jag ätit gott söndag och måndag hehe... 


men visst, jag har 5/2 kvar tisdag och torsdag dennna veckan.... men ähh, nä... det spelar ingen roll... kan inte äta massa gott ändå.... det är inte så de menade... 


speciellt inte när man är en sån sugar-junkie som jag är... en är för mycket, och tusen aldrig nog.... 


tjingeling... 

Av Stamp-E - 13 maj 2013 09:12

det är fan lustigt.... 


söndagsnatt är demonnatt... haha.. 

har försökt analysera varför.... 


trodde först att det bara hade med jobbet att göra... men tror inte det längre... inte sedan jag börjat tänka och göra annorlunda på jobb... visst, klart det har med jobb att göra, men inte just detta jobbet de facto... 


jag njuter nog för mycket av helgen haha... det är säkert det... och ser vardagar som så sjukt stora uppoffringar av mitt familjeliv.... 


sen har säkert mitt ätande under helgen något med saken att göra oxå.. fast kanske ändå inte... för den natten jag sover bäst på under hela veckan.. jappz, lördagsnatten efter intag av x x x x antal tusen kcal.... 



fan... jaja.. fakk it... det är lugnt.. det är inte så att jag sjukar mig måndag morgon.. like ever... 


har mitt hopp till lite andra saker.... har ju inte berättat något om mitt sidoprojekt... och kommer inte berätta för mycket nu heller.. mina närmaste vet lite grann.... jag och en barndomsvän har haft en liten grej körande i några månader... vi planerar, putsar, funderar, diskuterar och ser med stor förhoppning på framtiden... att kunna göra precis det vi vill, inte behöva jobba för "the man" (han jobbar inom landstinget) och tjäna sjuka pengar haha


anyway.... nu har vi spikat officiell start till hösten... så jag håller tummarna för att det blir av... visst, det blir säkert lite tufft i början, men inte så farligt, och med uppoffringar kommer belöningarna... min väns vision är att vi är miljonärer inom 3 år :D haha... jag tänker inte så ... jag tänker bara att jag vill jobba när JAG vill jobba.... och låta den lusten styra lite hur mycket man vill tjäna... och förhoppningsvis efter några år kanske ha andra människor som tjänar mina pengar åt mig.... 


jaja.. nä nu ska jag vara tyst så jag inte knasar något... men oroa er inte, ni kommer inte att missa när det är dags hehe.... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards