Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Stamp-E - 17 maj 2013 07:31

japp... 


i knew it... upp 7 hekton... skiter i vilket...( like if haha) 


misstänkte det.... ähh man kan inte wajna om man gör grejer man vet kroppen kommer att reagera på.... 

(mmmhhhmmm just det ni som gnäller om att vara bakis, STFU)


jaja... då får vi se... 


planeringen är att det är sista dagen idag med korsett och stöd-hossorna... 10 veckor instängd dagtid... 6 veckor dygnet runt.... 


träning ska börja på måndag... 


sköta kost ska börja på måndag (måndag mamma måndag haha)


imorgon ska grabben uppgraderas på kung-fu:n... jag är så jävla stolt över min son att han har genomfört en hel "termin" (3 per år är det)... han har gått dit varje gång.... han har tramsat, då blivit tillsagd som han lyssnade på (WOW) och skärpte till sig.... så jävla kul... själv har jag ju aldrig varit sån där som genomfört sportgrejer... har spelat i x antal fotbollsklubbar, brottats, massa andra sporter o shit, men aldrig liksom stannat kvar... av olika anledningar... främst på grund av att jag större delen av mitt tidigare liv alltid var på flykt från mig själv... svårt att vara närvarande i något då liksom.....


jajaj.. whatever... 2day is 2day.. IDAG är jag närvarande i Stamp-E:s liv.... 


trevlig helg

Av Stamp-E - 17 maj 2013 06:41

12 h gått... ingen best som vaknat än...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards