Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Stamp-E - 8 juni 2013 23:18

ja det var en heldag idag.... ja jävlar i det... .


det var mysigt och trevligt.... grabben tyckte det var kul... så det är ju bra... frugan o svärmor var nöjda dom med... 


själv var jag dock nöjd men ändå besviken... för jag hade liksom byggt upp så stora förväntningar kring att åka karuseller.... o så var det bara "sådär".... mitt minne av att åka karuseller, av hur fett det är, är nog lite bättre i minnet haha... sen handlar det iofs oxå om vem man åker med... för jag ville åka de stora cp-störda karusellerna... ni vet de med loopar och upp o ner o sånt där.. men eftersom E inte ville åka dom, så åkte inte jag dom, och det var ju dom galna som jag mest ville åka.... men inte själv :( .... så det var sneis... 


o sen.. fan.. haha.. jag blev fan åksjuk i varenda en jävla karusell haha.. till o med barnkarusellerna blev jag illamående i... hehe... man börjar bli för gammal tihi.... nä men det var trevligt.... 


vi åt massa gott... och det var mysigt... vädret var ok... ska inte klaga alls... gött med familjemys... 


jag bara öser upp alla bilder, enjoy people :)


                                                                     

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards