Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Stamp-E - 12 juni 2013 23:36

prinsens present... 


han fick en surfplatta... en 7-tummare..... japp... såna vi ska sälja... softa som fan... till riktigt bra pris... och i den färgen som du vill ha... (inom rimliga gränser)


får väl slänga upp några bilder senare.... 

Av Stamp-E - 12 juni 2013 21:17

Vi ska snart registrera vårt företag, och diskuterar olika namn. 


Har nästan lyckats begränsa oss till de två som vi skrivit och eventuellt nåt till kanske.. 


Du kan väl som min läsare vara snäll och lägga din röst alternativt ditt förslag.... 


Vi ska sälja elektronik så som surfplattor och tillbehöver samt mobiltelefonfodral.... 


tack för ert engagemang och förslag.


mvh Stamp-E

Av Stamp-E - 12 juni 2013 20:31

tänkte rasta mig lagom bra idag.... 


och gjorde det med.... 


ni som vet var jag bor... eller känner till malmö.. 


jag tog mig hemifrån... ner i limhamn.... sprang runt hela kalkbrottet.... 


värsta rundan runt hästastallet, kroksbäck, holma och sen hem igen.... 


stadig runda på 14515 meter :)


brände 1624 kalorier... finfint.... '


ska sanningen fram så tänkte jag hela tiden på ben & jerrys, en ny smak jag fastnat på, Fairly Nuts....


 


alltså den är så sinnessjukt god så ni inte anar det... alltså 4 real... gudomlig... orgasmisk i munnen.... mmmm... 


jaja... vi får se vad som händer ikväll haha... 


dagens chart ser i alla fall ut så här


 





Av Stamp-E - 12 juni 2013 16:07

var tvungen att vara med, så när mitt möte blev inställt så tog jag chansen.. 


jag missade ju det förra året... 


och barnen var duktiga o sjöng o sånt... 


o e-man har verkligen skärpt till sig när vi sagt till honom efter fröken sagt till oss.. 


så ikväll kommer han få en fantastisk present... :D


   

fan

Av Stamp-E - 12 juni 2013 07:44

höll inte ens en 2/5-dag igår... 


"skötte" mig hela dagen tills närmare kvällen.... 


så slank det ner massa kagor, en halv liter ben o jerrys, chips, godis o massa sånt shit.... 


jaja... sånt e livet.. ... säger som mamma.. måndag... på måndag... 


(skyller på frun och puckik haha, dumma er)


nä men skämt åsido.... det blir så kluvet i mitt huvud... 


för det är inte så att jag liksom är "tvungen" att göra det... 


eller att starka krafter tar över min kropp och styr mig... 


det är jag som VÄLJER att stoppa i mig skit.... 

det är jag som väljer att äta massa när jag först sagt att jag inte ska... 


så det blir liksom märkligt med både den besvikna känslan och den belönande känslan samtidigt... 


men o andra sidan så vet jag hur man gör för att liksom bryta dåliga vanor... så jag är inte orolig på det sättet.... jag behöver någon sorts motivation bara.... alltså just nu.. någon avstamp.... jaja... vi får se... 

kanske jag hittar den nu i dagarna..kanske inte.... 


Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards