Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Stamp-E - 17 juni 2013 20:16

jävla gps-skit, nu visar den inte avståndet... o andra sidan, jag sprang exakt samma runda som sist.... 


så det är väl lika långt haha.... 


men jag brände lite till... gött.. o andra sidan tog det en stund till... 


men 1743 kalorier förbrända är helt ok :) 


och inget gott idag heller... :D


chart of 2day


 

Av Stamp-E - 17 juni 2013 14:01

Dessa upptäcker vi står mitt emot vårt kontor..... nu för en stund sedan.... 


jävligt obehagligt.. o nej, det är ingen installation av något slag... huvudena måste vara stulna någonstans.... plastmaterial men ser och känns dyra (ja klart jag var tvungen att pilla på dom)


min kollega ringer polisen och jag tipsar sydsvenskan haha... 


     


men jäääävligt obehagligt.... för jag räknar det som ett väldigt obehagligt hot... 

och jag tänker mycket på de klienter vi har... med ptsd-syndrom.... alla klienter från länder där man gör just detta i verkligheten..... ja ni förstår själva.. .usch... 


Av Stamp-E - 17 juni 2013 08:37

sovit dåligt, och har en ågren utan dess like.. 


mitt inre spökar med mig så som det gör på måndagar ibland... inget att göra åt saken... 


kort vecka :) .. så dagarna kommer att flyga förbi.... 6 veckor kvar till 13 veckors "ledighet"... ska ju vara föräldraledig... men o andra sidan är jag från jobb hehe... 


dags för ta tag i kost och liknande oxå... men vi är taggade så det är chill.. 

det enda som är synd är att det inte började igår som planerat.... vi var bortbjudna... massa god mat och massa snacks.... för att inte snacka om värsta glassen.. i strutar.. så när vi var hemma igen så blev det rensa skafferiet.... 


men men... nu är det måndag :D 


ska ut och springa idag.... jaja bla bla... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards