Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juni 2013

Av Stamp-E - 24 juni 2013 19:43

gött mos... 


skönt o springa loss lite när man gått loss med andra kroppsdelar i helgen.. (läs mun och mage era snuskhumrar)


fick med mig coachen... så det var najs.... 


klapp rundan på cirkus 2 timmar... 


det intressanta var att jag brände mindre kcal idag, 1698, på exakt samma runda, men jag sprang nästan hela i ganska lugn takt medans jag sprang många korta men snabba pass de sista gångerna som tydligen bränner mer... 


jaja, det är bara o variera sig.... 


gött var det i alla fall..


 


hahaHAHAHHAHAH... ser att jag bjuder på en bild från matchen oxå, just nu leder iff-iff- med ett-noll mot elfsborg... 

Av Stamp-E - 24 juni 2013 08:35

o ja.... jag lyckades så klart fucka till det som förra söndagen oxå.... 


när jag väl börjat fuska... ja då finns det ingen broms... 

(o har man en fru som oxå är på fuskarhumör blir det ännu svårare haha)


så efter att ha varit på kalas, och där varit duktig och bara tog en liten bit tårta och en enda kanelbulle.... och kämpade på i några timmar mot begäret.... så brast det sen där hemma.. så då käkade vi först en häägez-dazs, sen gifflar, choklad, massa snacks och massa godis... .


så det kan oxå ha spelat in liiiiite på sömnen haha... både måendemässigt och ångestmässigt.... 


jaja.. inget att göra åt... det var helgen det.... nu är det måndag... 


och precis som förra veckan så kör jag hårt.... 


men nästa söndag... ;)

Av Stamp-E - 24 juni 2013 08:07

fan oxå.... 


det är egentligen inte måndagar jag inte gillar.... 


det är natten som bär fram den som brukar vara helt fruktansvärd.....


jag kommer inte i säng förrän jättesent... och sen börjar det.... varje söndags natt likadant... vaknar, somnar, vaknar, somnar, drömmer märkligt.... 


o när jag vaknar till så har jag de absolut märkligaste tankarna i huvudet... typ vad jag ska göra i höst med en viss grej t.ex, om jag nu skrev det jag skulle i ett mail förra veckan, alltså typ att min hjärna gör vad den kan för att ge mig ångest varje gång jag vaknar till.... 


klart det har med mitt jobb att göra... även om det inte är något speciellt alls denna veckan... det är utbetalningsvecka, så det är inga nybesök eller något sånt... bara en del pappersarbete och massor av personliga möten (vilket jag verkligen gillar).... 


jaja.. sånt e livet... skönt o skriva av sig lite.... 


det är bara 25 arbetsdagar till 93! dagars ledighet.... visst, det blir tufft att komma tillbaka, men vem vet, kanske jag inte behöver det :D


och om jag måste, så behöver jag inte ha ångest för det förrän kanske veckan innnan jag börjar igen... så det ska bli så tjockt fett jävla nice len shoo att va lång"ledig".... (från jobb i alla fall)


men men.. nu är det måndag morgon... och 40 timmar till helg.. bye bye o kriga po därute

Av Stamp-E - 23 juni 2013 01:14

ja han valde ju Evil Dead från i år.... 



men.... hallå... tror ni att filmen såg ut så..... knappast.... det var en av de absolut sämsta telesynar jag sett... (faktiskt) .... men tror ni att vi slutade se... nä... för vi hoppades på att den skullle bli ljusare... den var mörk... dåligt inspelad... folk gick fram o tillbaka framför kameran... det var text på franska och arabiska och fler språk.... 


men den verkade bra haha.. o den verkade rälig... men i över 90 minuter såg vi typ inte mycket alls... jaja.... 

jaja.... fakk it... 

Av Stamp-E - 22 juni 2013 01:46

Först mat hos svärmor, gott o trevligt. Sen mossängen. Oxå trevligt. Dans o chokladhjul o massa lotter o gott hehe...

Har riktigt lyxiga o exklusiva vinster. Eller vad sägs om en paradis för 250 spänn, en toffifee för 70 spänn och en sån röd kasse för en hundring haha... gick väl 700-800 spänn där bara från mig men va fan, det är bara midsommar en gång om året :)

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards