Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Stamp-E - 10 juli 2013 20:17

MMMM.... det gjorde jag.... vad vad tänker ni kanske... eller inte... vem bryr sig... 


jag fakking sprang hela passet idag... oavbrutet.. utan paus... utan att stanna.... sinnes... 


sprang till och med lite längre än planerat (ska berätta i slutet av inlägget varför).... 


jag fakking sprang 15696 meter!!! (eller ok, visst, jag gick de första haha, jag sprang 15600 meter oavbrutet då haha)


jag gjorde detta på 1 timme och 50 minuter.... gött mos.... 


brände lite kalorier gjorde jag oxå... 1808 stycken rättare sagt.... helt ok hehe.... 


som ni ser på min chart från min mätare, så är mina mätare oavbrutna :D så jag ljuga inte hehe...


 

jo... just det... rundan blev ju lite längre än planerat.... 


jo... jag upptäckte att en av mina flaskor var borta från vätskebältet... så jag fick springa tillbaka en rätt bra runda... ska inte överdriva, men typ 1 kilometer nästan, eller halvrunda tillbaka, man kan ta min runda genom två håll, så jag kom tillbaka bakvägen... haha.. jaja whatever... 


jag hittade i alla fall den jäveln.. SÅ SKÖNT, köpte fan det ju i helgen, använt det två gånger... 


stoppar flaskan i bältet... springer vidare... 


tro ni fan inte att flask-jäveln är borta en stund senare igen.. så jag får springa tillbaka igen... dock bara typ 50-100 meter, men ändå.... hittade den igen.. då kollar jag i bältet medans jag springer, fattar ju inte hur den kan hoppa ur.. .då ser jag att hela jävla sömmen i sidan är sönder...


som tur är så hittade jag kvittot helt ihopaknycklat häromdagen, och la undan det... 

så det är bara att åka och byta imorgon.... 


jupp jupp.... 


men fakk it, jag har fan sprungit hur långt som helst idag utan paus haha... jag är fan bäst haha.. 

Av Stamp-E - 10 juli 2013 07:57

satt uppe med min kompanjon till sent i natt... 


vi har anmält momskonto och f-skattsedel, kontaktat flera banker för vi måste ju ha företagskonto när vi ska börja göra BIZZNIZZ.... (haha schumme   ) 


ansökt om företagskonto hos tradera.. läst, läst, läst, och läst lite till, läst lite mer... vi måste ju få rätt på hur det funkar med skatt för oss.. så kallade SA-skattsedlar... 


haha.. jag har alltid trott jag har haft bra koll på grejer.. men nu är jag ute på nya hala isar... 

men va fan, det är bara kul... vi ska liksom inte bli elgiganten direkt... så vi kan inte göra några misstag som kan kosta oss vår framtid... vi kommer vara ÖVER-noggranna.. hellre betala för mycket än för lite... 

och det bästa av allt, vi ska inte låna en enda spänn (inte initialt i alla fall) så det är soft som fan.. 

vi stoppar in 20-30 k var, och kör på dom... 

vi har kontakt med olika leverantörer... 

fick hem ett sample igår på en produkt som vi tänkte sälja... endast en och med dhl, så den kostade ju en slant, men fan va gör-najs den är... fan... hehe.. den ska vi lansera direkt... plus litta andra grajor som är po g.... 

vi kan ju inte börja handla förrän moms-kontot är klart och vårt bank-konto är klart, så man kan bara spana och kontakta försäljare och planera och allt.. men fan.. det är kul... 


dessutom kommer våra varuprover från ungern vilken dag som helst.... hehe.. i wont tell... men det är stor möjlighet att det kan bli något riktigt sick fett.... mmmmm.. 


FAN att det inte är några veckor framåt... så jag hade kunnat visa er massa shit... :D

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards