Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Stamp-E - 17 juli 2013 21:03

det började bra... jag höll bra tempo... körde på hårt... fint.. löpte skönt.... 


sprang rätt länge.... o sen plötsligt... så var det bara som att all must rann ur mig... 


visst, det var varmt ute, jag svettades kopiösa mängder, vet inte hur många gånger jag kramade ur mitt pannband, det bara rann svett ur det, som om du hällde från en flaska.... men jag fyllde på med vätska från mina små flaskor... 


jag lyckades ett tag med att springa i 5-minuters-intervaller... det funkade några gånger... 


sen var det kört... jag började få ont i armarna, nacken, ryggen, benen, inte träningsvärk utan liksom stelhet.. obehagligt som fan... jag sket i att hålla på o klocka mig.. försökte det i alla fall.. gick en hel del.. dock powerwalk.... o sprang.. typ 1 minut av varje.. 


men jag är ändå nöjd som fan... för jag gav inte upp! jag tog mig igenom hela passet... och på mindre än 2 timmar... 


det märkliga är dock, att min mätare har märkliga siffror... o inte löjligt märkliga... men dom stämmer liksom inte ... jo kalorierna och tiden, men längden... var har dessa extra kilometer kommit ifrån???


den säger att jag sprungit över 23 kilometer... men rundan är bara 15???? hur är det möjligt??? 


anyway, jag gjorde passet på 1 timme o 54 minuter.... och brände 1761 kalorier... gött.. :)


 

Av Stamp-E - 17 juli 2013 17:21

(Enligt storebror sa han mamma 2 ggr idag, han har dock vägrat att upprepa det)

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards