Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Stamp-E - 19 juli 2013 08:23

vikt, efter 3 vägningar (ja jag är störd haha, höger testvägning, sen höger, sen vänster, 3 lika resultat och jag är nöjd)


99,9 kilo :D (tänker inte jubla högt, vet att jag sa sist jag gick under hundra att jag aldrig skulle upp över det igen, och så gjorde jag så som jag gjorde.. ähh fuck it) WOOHOO under hundra (igen haha)... 


nä men det känns gött... har ju vägt som minst 87,8 kilo... o det var ändå med all hud... men jag siktar egentligen inte dit... utan jag siktar efter att stabilisera kroppen efter allt jävla frossande, sen sluta med mina 2/5 (för jag pallar egentligen inte med dom) och sen se till så att kroppen håller sig stabil i vikten.... löpningen/träning i sig kommer att hålla själva kroppen i trim, och jag är inte ute efter att vara "smal" (vad nu det är) för det passar inte min kroppsstorlek de facto. 


men i alla fall... gått ner 1,2 kilo denna veckan.. känns bra... har skött träning och mat, har ätit sjukt mycket frukt haha... har blivit värsta frukt-torsken... denna veckan har det gått sjukt många bananer och äpplen för att inte snacka morötter, har fan börjat "knapra" (haha för invigda) som förr haha.... har börjat få litta noja på en stor morot och ett stort gött rött äpple i skivor på kvällen, och så tar jag varannan tugga... sjukt gott... MMMMMMM


jaja... hehe.. det var mitt snöande det.... 


nu får vi se vad nästa vecka säger... för ikväll är jag och familjen samt kolleger bortbjudna till en annan kollega till hans dejliga hus i höllviken.. han bjuder på allt (fan att jag inte dricker haha)... ähh, jag ska inte gå loss... jag ska äta grillat, och om det bjuds på något annat litet, så kanske jag smakar, men inte mer... det är fan lördag imorgon, då jävlar... då är det dessutom syskonfest, så det blir både kul och gott haha.. 


trevlig helg

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards