Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 26 juli 2013

mitt projekt

Av Stamp-E - 26 juli 2013 07:36

vågen var på kraftigt ambivalent humör idag.... 


100,1 . 100,3 . 99,9 . 100,5 . 100,1 . 100,5 . och slutligen 100,1.... så ok... 


hehe.. dagens vikt 100,1... upp 2 hekto.... vilket jag är sjukt nöjd med... 


för det har varit snusk deluxe när det gäller att "sköta" kosten.... 


fredags hemma hos en kollega... efter massa god mat, så blev det chips, ost, kex, och massa annat snacks.... plus en del icke-light dricka.... ätandet fortsatte på natten hehe... 


lördag gick som vanligt i frossandets tecken.... 


söndag, efter att ha ätit värsta grill-maten i finaste solen, så fick jag glass-noja, och tryckte en halv liter häägen-dazs i huet... och har man väl gjort det, hey, då har pandora tittat ut, så då tömde jag hela förrådet på flera sorters chips och snacks samt allt lösgodis haha.... 


sen i måndags så var det ju morsans 75-års-fest... och det var ett frossande utan dess like.. tror jag åt mat och gott som hade mättat ett mindre land..... 


men sen har jag kört stenhårt tis, ons, och torsdag... ja jag har käkat en del frukt, och jag åt faktiskt en sån solero shots i onsdags (25 kcal i en hel sån, sjuuuukt goda) ... 


japp.... men nu är det sista jubbe-dagen... 


känns lite konstigt... att jag ska vara ledig 93(!) dagar.... 13 hela veckor .... eller ledig och ledig, 4 veckor semester under vilka företaget ska köras igång stenhårt på, och 9 veckor föräldraledigt, då både företag och barn samt hem ska skötas, men det är ändå ledigt... det är liksom roliga grajor... :D


japp japp... men men... 


trevlig helg

 
 
Ingen bild

attkyssagrodor

31 juli 2013 08:54

Jösses..13 veckor inte illa!!
Njut och gör det bästa av dem :-)
Förlåt mig, jag har helt missat, och jag hittar inte när jag kollar bakåt i inläggen..Vad är det för typ av företag du ska köra igång?
Önskar dig all lycka!!

Stamp-E

31 juli 2013 11:35

nej det är gött, ska umgås med barnen och familjen så gott det går....

hehe.. import och försäljning.. kommer att upplysa läsare om produkter sen..

tack tack

 
Ingen bild

attkyssagrodor

31 juli 2013 16:31

Ja men gör det.... Ni kanske tar in något man behöver....?
:-D

Stamp-E

31 juli 2013 16:33

Hehe det gör vi alldeles säkert... min fru har annars massa "leksaker" hon säljer ;) tihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Av Stamp-E - Lördag 13 april 20:55

    Fick tipset av syrran samtidigt som jag såg en trailer för den så vi gav den en chans trots ganska låga betyg. Den börjar inte speciellt bra, första halvan är ganska skrattretande och ger en riktigt b-films-känsla, ultra-budget, fördummand...

Av Stamp-E - Söndag 7 april 22:51

Av Stamp-E - Fredag 5 april 22:46

    Den var riiiktigt fet. Jag ville se den då den nyaste har haft premiär och oh boy denna var riktigt bra. Cool tanke bakom, bra story, bra skådisinsatser, mycket roliga tillbakablickar till första filmen. ja bara en bra rulle helt enkelt ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards