Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juli 2013

Av Stamp-E - 3 juli 2013 20:42

blev action deluxe...


började med att springa sjukt långt i ett sträck.... sen var det värsta action...


hade jag inte varit "tvungen" att springa inom coop för att lämna ett paket och handla "godis"


 


(en till mig och en till coachen)


så hade jag slagit mitt rekord ännu en gång.... 


men det blev 15 kilometer och 61 meter på 2 timmar och 8 minuter... 


förbrände då 1992 kalorier.... 


jupp jupp.... 


 

Av Stamp-E - 3 juli 2013 11:18

tihi... hittade en så sjukt jävla cool grej av en slump.... 

har mailat med företaget i några veckor nu... det ligger inte i sverige, dock i europa, så vi mailar på halvknagglig engelska fram och tillbaka... 


nu håller vi på och ordnar fram prover.... skulle de vara bra så går vi över till plan b... att dra hem en första ganska stor beställning... och om den går hem... så kommer vi att köpa ensamrätten till denna "sak" i sverige.... 


går det i sticket... så har vi inte loosat något mer än kostnaden för prover plus frakt... men om det skulle slå.... och vi har ensamrätt på denna produkt i sverige.... lol.... mmmm... 



jag kan tyvärr inte gå in på närmare vad det är för produkt... mer än att det är väldigt populärt haha.... 


Malmö TeknikKompani HB will RULE! :D

Av Stamp-E - 2 juli 2013 22:37

Precis skickat in papprena till Bolagsverket... (eller strax, min partner är strax hemma och ska gå in med sin e-legitimation och godkänna bara)


pirrar gött i kistan... hehe... 


när namnet är godkänt och bolag reggat är det dags för f-skatte-sedel och allt sånt... 

sen regga på olika sidor företaget, skaffa konto hos posten och dhl etc, hyra en lokal vi spanat på, 

... så jävla gött är det... fan så jävla roligt... 


ska bli så kul att kunna visa alla sjukt coola grejer som vi kommer beställa in och sälja till helt fantastiska priser och kunna erbjuda kvitton och garantier etc.... fett som fan!


jaja... jag kommer hålla er underättade, tro inget annat :D


 

Av Stamp-E - 2 juli 2013 08:17

kommer alltid till fantastiska klarheter, insikter och lösningar när jag duschar... 


hade jag kunnat blogga från duschen så jävlar vad ni hade läst för inlägg... rena dalai lama and shit hahaha..... 


o andra sidan.. .fakk it... min blogg, mina tankar, min hjärna... JAG är i alla fall med i duschen när sakerna ploppar upp.... o det är det viktigaste... 


DU är den viktigaste personen i DITT liv! Så bara häng med på resan hehe... 


slog mig att jag varit icke-rökare nu i 6 månader och 1 dag.... and it feels fucking great.... klart att jag skulle vilja fly i en cigg ibland... men det ger ingenting.... just nu ska jag bara ta mig igenom allting minst en gång som jag gjort som rökare, och därefter kommer allting vara icke-knutet till nikotin igen.... 


även 2 år, 6 månader och 1 dag sedan jag påbörjade mitt projekt... och jag känner mig än en gång taggad till tusen... 


känns bra som fan att jag fått rätt på hjärnan.... eld-provet var igår... när min fru, som är förkyld och med allt shit som hänger med där, var grymt glass-sugen och jävlades med mig, och min coach likaså.... men de fick äta sin glass själva.... jag åt ett äpple... och drack en stor iskall red bull (light givetvis hehe).... då kände jag att jag var back on track.. verkligen... så det känns bra som fan... 


även om jag ändå gått upp i fredags så är jag peppad.... för jag vet att det inte bara hänger på vikten.... även om jag har en del för mycket... så säger ju sig det själv... att springer/powerwalkar-kombination en och en halv mil tre dagar i veckan, så sker det en förändring i kroppen.... jag förbränner extra 5400-5700 kalorier i veckan tack vare dessa passen.. och kan jag bara ge fan i att stoppa i mig onödigt skit förutom lördagar, så kommer kroppen att än en gång anpassa sig till verkligheten-... 


jupp jupp.. .bara litta tankar... 

Av Stamp-E - 1 juli 2013 19:16

fan jävlar i helvetet... 


gör ett så sjukt bra pass idag.... 


det absolut bästa hittintils.... 


o så funkar inte min jävla mätare :(


jaja.... 


slog i alla fall rekordet..... en och en halv mil på cirka 1 timme o 52 minuter... 


 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards