Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juli 2013

Av Stamp-E - 5 juli 2013 19:36

Bäste kund,
 
Vi märkte ogiltiga inloggningsförsök till din konto online från en okand ip-adress.
På grund av detta har vi tillfälligt ditt konto.
För att aktivera ditt kort, klicka här och följ instruktionerna för att uppdatera ditt kreditkort.
 
Bara kontrollera de uppgifter du angivit är korrekt.
 
Med vänliga hälsningar ,

SWEDBANK Medlem Services Team
 

Av Stamp-E - 5 juli 2013 15:03

Hej. 


Det är så att jag är på jakt efter en löpar-partner i Malmö med omnejd.


Jag springer måndag, onsdag och fredag och har hittat två helt underbara rundor som är på 15 kilometer styck. 

Givetvis springer jag inte oavbrutet den sträckan, jag springer det jag orkar och powerwalkar emellan.... 


skulle vilja ha någon att springa med... har en "coach" som kör i sin elrullstol ibland och hänger med, men det hade varit schysst att ha någon som oxå springer... är sjukt sällskapssjuk, och har dessutom upptäckt att jag kan springa på ett helt annat sätt om någon är med, och varje gång han inte kan så blir jag kinkig som fan haha.... 


så vad skulle varit ännu bättre än 2 löpare och vår coach :)


hör av dig om du eller någon du känner skulle vara sugen.... 


tjingeling

Av Stamp-E - 5 juli 2013 07:40

vikten idag, efter noggrant vägande haha.... 


tadaaa... 101,5 .... ner 1,7 pannor.... gött.... 

ja jag är inte förvånad.. jag har kört sjukt hårt denna veckan... 

varit sick disciplinerad... tittat på när andras gottat sig men icke fallit in i syndandet... 

tränat stenhårt.... 


iofs så var vi på potala i söndags och åt buffe... och herrejävlar vad jag åt haha.... förutom två megastora tallrikar med allt möjligt gott de har, och två stora skålar jordnötssås till, så åt jag fyra mackor, 2 pannkakor dränkta i sylt, massa friterad banan och massa glass med massor av strössel... men dafuq, äter du buffe så äter du buffe.... 


anyway, känns gött..... 


o lördag är liksom aldrig längre bort än 6 dagar.... 


jag känner att styrkan, beslutsamheten, disciplinen och viljan är tillbaka i mig.... 

det naturliga liksom..inte att jag måste göra detta utan för att jag vill.... 

jag känner sugen... att jag är taggad... 

och detta resultatet bara sporrade mig ännu mer..... 


jupp jupp nu är det träning ikväll, sen är det helg... 

och för första helgen på evigheter så har vi 0 planerat.. .och det känns bra som fan.... 


trevlig helg

Av Stamp-E - 4 juli 2013 08:21

rälit folk.... (det var för er skåningar haha)


obehagliga människor... jag har liksom så svårt att relatera... hur jag ska känna... 


många gånger blir jag arg... andra rädd.. men jag kan aldrig förutse hur mitt undermedveta fungerar...... eller reagerar... 


o andra sidan vet jag att mitt undermedvetna är på "min sida"... när min kollega blev överfallen för några veckor sedan så gav jag mig ju rätt in i skiten... så det kändes ändå bra istället för att bara stå frusen..... just den gången... .


jaja.. som ni kan förstå så finns det en anledning till just detta inlägget... 


har fått tillbaka.. eller skulle fått tillbaka.. men kommer att få tillbaka.. en mycket rälig person.... i hela sitt sätt att vara, prata, tänka, bete sig, hur han skriver, dolda hot, mycket mycket psykopatiska drag... inställsam, väldigt obehaglig, försöker kroka upp en.... mmm.. 


jaja... jag hanterar detta... jag gick rätt in i kriget istället för att backa.... så jag skrev mycket mycket tydliga och "professionella" mail, och jag följde upp detta med ett telefonsamtal där jag förklarade hur det ligger till... Personen försökte direkt med sitt snack, men jag nappade inte.... 


alltså denna personen kör med något märkligt spel... maktspel... hen kommer till exempel aldrig på utsatta tider.. utan hen kommer när det passar henom.. som bara ett exempel... (jävlas bara med att skriva hen, jag hatar ordet haha)


jaja.. jag kommer köra hårt nu.. inget trams.. jag är fan en myndighet.... eller tjänsteman rättare sagt haha... 


16 dagar, 7 timmar o 30 minuter ungefär kvar till semester och föräldraledighet.... WOOOOOOOOHOOOOOOOOOO


men när 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards