Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Stamp-E - 2 augusti 2013 15:05

sinnessjukt och fruktansvärt grymt pass.... och inte grymt i som wow jag flög runt... 

utan grymt som i dra-spikar-i-mina-knäskålar-och-skär-av-mina-hälsenor-och-skicka-sinnessjuka-pitbulls-efter-mig-grymt... 


alltså jag älskar värme.... men när man ska springa 15 km... så är den din fiende... och din kämpar sig in i din kropp och ditt sinne... och det är lagom kul.... 


men anyway, jag tog mig igenom det, och nu är det helg.... 


 


i övrigt så har det varit full action i vår nya bizznizz.... lokalen är klar... f-n har inte tagit foton än.... men den är möblerad, allt är rullande, dator och internet är uppe och igång.... 


vi har beställt grajor för x x x antal tusen och mer är på ingång.... 


längtar till att showa upp våra grajor här med :D


trevlig helg

Av Stamp-E - 2 augusti 2013 10:53

jävlar va vågen var på semester haha..... 


mellan 98,9 ch 99,6 pendlade den... 


men den bestämde sig till slut för 99,5.. ner 6 hekto... 


det är jag nöjd med.... 


nu kan jag frossa i lite riskakor ikväll med hehe :D


trevlig helg

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards