Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Stamp-E - 9 augusti 2013 11:52

hoho ja jävlar vilket pass... 

det började ok, men efter några  intervaller, ja jävlar i det, det var som om det rann in cement i benen och som om någon krokade min nacke.... 


men skam den som ger sig.... även om jag typ nästan kryp-joggade fram de 3 sista intervallerna så sprang jag dem (även om de lärde skulle tvista om det räknas som jogg haha)


dagens siffror blev 1772 kalorier brända på en timme och femti minuter under 14679 meter.... 


skönt o va himma nu o bara softa... snart anländer första laddningen av en beställning till företaget, dhl har det i sin rutt.... hehe... mmmm.... nu är det på allvar. 


fan, det är mycket tuffare och svårare och helvetes mer komplicerat att starta företag, importera, bokföra, skatta, momsa, etc etc etc än vad jag hade trott..... men det ska gå... men speciellt med import från icke-eu-land av olika saker av olika material är tufft som fan.. det är olika skatte-klasser på olika material, och vi måste se till så att den ingående momsen blir rätt även om ombuden inte gör det rätt..... 


jaja... det ska gå.... på måndag har vi bokat 5 timmar tillsammans att prova att bokföra... och går det inte så får vi  kalla in professionell hjälp.... 


trevlig helg.


 

Av Stamp-E - 9 augusti 2013 09:02

vikt 99,4 pannor.... rätt gött att ligga under hundra igen hehe.. 

ganska surt att bara tappat 1 hekto när jag kör så hårt jag gör... 


men men... hellre ner än upp... 

och jag känner att kroppen förändras, och det är det viktigaste.... 


o nu är det HELG.. WOOOOHOOOOOOOO 


TREVLIG HELG


men innan dess, då ska jag ut o springa en och en halv mil hehe... 

så vi ses här om ungefär två timmar gott folk

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards